پیشکسوتان شعر استان خوزستان تجلیل می‌شوند

در نوزدهمین جلسه انجمن شعر واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری خوزستان از پیشکسوتان شعر استان تجلیل می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان،محمد غدیرزاده، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان، با بیان این مطلب گفت: نوزدهمین جلسه انجمن شعر حوزه هنری خوزستان، روز سه شنبه (21 شهریور) با حضور شاعران و پیشکسوتان ادبیات در اهواز برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه انجمن شعر حوزه هنری از قدیمی ترین انجمن‌های شعر استان بوده و روزهای سه شنبه برگزار می‌شود، افزود: امسال با توجه به رویکرد جدید حوزه هنری استان، انجمن شعر در محل جدید افتتاح و احیا شد و قرار است در هر فصل در این محفل از پنج شاعر پیشکسوت تقدیر شود.
 
وی با اشاره به اینکه بر این اساس در نوزدهمین جلسه انجمن شعر حوزه هنری استان، از پنج شاعر پیشکسوت تقدیر و تجلیل می شود، اضافه کرد: این جلسه سه شنبه (21 شهریور) ساعت 19 در کتابخانه علوم ایران واحد خوزستان شناسی واقع در خیابان 12 شرقی کیانپارس با حضور شاعران و پیشکسوتان ادبیات و با مدیریت وحید کیانی مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان، با بیان اینکه امیدواریم با کمک هنرمندان و شاعران بتوانیم این انجمن را بیش از پیش فعال کنیم و از درون این جلسات به تولید برسیم، تصریح کرد: هر فصل علاوه بر تقدیر از پنج شاعر پیشکسوت، مجموعه اشعار آنها در قالب کتاب چاپ و منتشر می شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد: سال جاری سال تولید حوزه هنری استان باشد و بتوانیم از این جلسات در استان چندین مجموعه شعر را تهیه و سال آینده این تولیدات را رونمایی کنیم.
 
گفتنی است، جلسات انجمن شعر حوزه هنری خوزستان سه شنبه هر هفته از ساعت 19 تا 21 در کتابخانه علوم ایران برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =