کروش می گوید تیم ملی آذرماه در آفریقای جنوبی اردو خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش پس  از پایان جلسه اش با دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: «در این جلسه راهکارهای برگزاری اردوی پرتغال را بررسی کردیم. در این اردو دو سه بازی تدارکاتی برگزار می کنیم. مطمئنا در این اردو با تیم های لیگ برتر پرتغال از جمله تیم هایی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند بازی می کنیم.»

کروش در مورد تساوی تیم ملی امید مقابل قرقیزستان گفت: «من نیمه دوم این مسابقه را دیدم. این نتیجه ای نبود که توقعش را داشتم. این نتیجه نشان داد که ایران مسیر طولانی پیش رو دارد و باید کارهای زیادی انجام دهیم. فوتبال جهان رو به رشد است و ما هم باید این طوری باشیم.»

کروش در مورد اردوهای تیم ملی گفت: «اردوی پرتغال مهر ماه است و آبان هم در تهران اردو داریم که با کره جنوبی بازی می کنیم. آذر ماه هم با توجه به نزدیک بودن آب و هوای میزبان جام ملت ها، به اردوی آفریقای جنوبی می رویم. ما باید مسابقات تدارکاتی را با اردوهایمان تطابق بدهیم. بازی با کره جنوبی قطعی شده ولی این بازی برای ما کافی نیست.»

سرمربی تیم ملی ادامه داد: «ما دوست داریم در جام ملت ها به هدف خود برسیم. باید سرمایه گذاری کنیم و وقت بیشتری هم بگذاریم. باید زحمت زیادی بکشیم. خیلی راحت است که در ذهن مان رویا پردازی کنیم. باید برای دست یافتن به رویایی که داریم، صبح زودتر از خواب بیدار شویم و بیشتر تلاش کنیم. اتلاف وقت هیچ دستاوردی برای ما ندارد.»

او در مورد بازیکنانی که از عملکردش انتقاد کرده اند گفت: «من از همه انتقادها استفاده می کنم و هر کسی انتقادی دارد می تواند مطرح کند. من هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم. هر کسی انتقادی دارد آن را مطرح کند.»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sanaz IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    4 0
    فقط باید این رو گفت علت درجا زدن ما فقط و فقط واسه نداشتن اردوهای مناسب و بازی با تیم های مطرح جهانه.اگه یه نگاه به والیبال بندازیم کواچ خیلی مربی با تجربه و معروفی نیس ولی داشتن اردوهای مناسب و بازی با تیم های بزرگ قبل تورنمنت های پیش روش مثل آمریکا و صربستان و ایتالیا و استرالیا و... به تیم کمک میکنه.نمونش تو لیگ جهانی 30به امریکا باختیم ولی با کسب تجربه و چند بازی تدارکاتی با این تیم شکستش دادیم نه تنها امریکا رو بلکه خیلی از تیم ها دیگه رو اگه تو والیبالم میرفیتم با تیم های درپیت بازی میکردیم خیلی زود حذف میشدیم.ولی تو فوتبال ما و مربیان منتقد فقط بلدیم بیایم گیر بدیم به مربی یا حتی مجری مثل فردوسی پورکه مقصر تویی ولی نمیریم بگیم که بریم با یه تیم بزرگ بازی کنیم اردوی مناسب داشته باشیم
  • sami A1 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 1
    به امید قهرمانی در آسیا
  • فاطمه A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    6 3
    آقای کیروشی پور
  • شهروندی از بوشهر A1 ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    1 2
    کارلوس عاشقتیم
  • بی نام A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    مشکل مملکت اینه که اگر این پول به ایشون داده نشود یک اقا زاده پیدا میشه و بالا میکشه پس خیلی برای مردم فرقی نداره
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    از مایلی کهن بهتره
  • reza IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    2 0
    راست میگه بنده خدا.بجز صادقیان و نوری و رحمتی و...با هیچ کس مشکلی نداره
  • بی نام A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    بایدم بخنده به حماقت مسئولین فوتبال یه خارجی که هیچ کاریم نکرده
  • ستاره A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    1 4
    به نظرم اسم اين آقا "كيروش" هست نه "كروش"
  • فرهاد DE ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    6 13
    متاسفم برای کیروشی پور ها که پول این ملت رو تو سطل زباله میریزند.
  • طاها A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    4 7
    بی نام جان شما احتمالا خود کیروشی پور هستی ...اخرش گندت درمیاد خواهیم دید
  • عباس A1 ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    9 5
    و فراموش هم نکنیم که ایشون با بردن ایران به جام جهانی چند ده برابر این رقم ها رو برای فدراسیون فوتبال و فوتبال ایران برگردوند ... اون دوستانی که کم لطفی می کنن و مخالف حضور کیروش هستن همونایین که برای بازی ایران آرژانتین جک می ساختن و ایران رو مسخره می کردن و منتظر دو رقمی شدنش بودن ... کم لطفی نکنین خواهشا ...
  • پاشا AU ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    19 4
    دم روحانى گرم كه كيروش رو حفظ كرد. اقاى رئيس جمهور متشكريم.
  • بابک US ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    1 1
    هم وطنان اینقدر گله نکنید ، کروش خوش آمد ایشان باید یک مشاور برزیلی سطح بالا برای خود بگیرد . هر کسی یک ارزشی دارد هر کس داناتر باشه طبیعیه قیمت نداره . کروش مربی خوبیه باید از چندین مشاور استفاده کنه البته این در مدیران فوتبال ایران نیز صدق میکنه . شما دلسوزید اشکال نداره اما جلو بینی خود رو نبینید زاویه دید خود را بالا ببرید . من به کروش پیشنهاد میکنم حتما حتما با تیم های ملی قدرتمند بازی تدارکاتی گذارد تا ضعف تیم را بهتر ببیند تیم کره یا مثل این تیم دو کنار بگذارند با تیم های قدرتمند برنامه ریزی کنند .