فریاد " لبیک یا حسین " در شهر شهیدان مرصاد اسلام آباد غرب طنین انداز شد

همزمان با سالروز ورود امام حسین(ع) به کربلا، همایش بزرگ ” لبیک یاحسین ” دیروز دوم محرم در جوار امام زاده علی اکبر (ع) شهرستان اسلام آباد غرب با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد .

محسن احمدیان : حمید خسروانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب در رابطه با همایش بزرگ " لبیک یاحسین " اظهار داشت: هم‌زمان با ورود کاروان مقدس امام حسین(ع) در روز دوم محرم به صحرای کربلا، اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب اقدام به برگزاری همایش لبیک یا حسین(ع) در جوار امام زاده علی اکبر(ع) کرده است.


وی افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این همایش عزاداران هیأت های مختلف به صورت دسته سینه زنی در این مراسم باشکوه شرکت کردند.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آباد غرب ادامه داد: شرکت کنندگان در این مراسم که در جوار امامزاده علی اکبر (ع) برگزار شد، ضمن عزاداری و سوگواری، با آرمان های عاشورا و اهداف قیام امام حسین(ع) اعلام بیعت و وفاداری خواهند کرد.


خسروانی خاطرنشان کرد: در مراسم بزرگ " لبیک یاحسین " اسلام آباد غرب، تعدادی از مداحان برجسته شهرستان نیز به مداحی و نوحه سرایی پرداختند.


وی تصریح کرد: شرکت عزاداران هیأت های مختلف در این مراسم علاوه بر اینکه بر شکوه مجلس افزود موجب وحدت و همدلی در بین هیأت های مختلف و تأکید بر هدف یکسان این هیأت ها که اقامه عزای حسینی و افزایش معرفت عاشورایی در سطح جامعه می باشد خواهد شد.


آستان امامزاده علی اکبر (علیه السلام) در فاصله ۲ کیلومتری شرق اسلام آباد غرب و در شمال و انتهای روستای بزرگ بدره ای که هم اکنون جزو حومه و محدوده ‏شهری شهرستان اسلام آباد غرب محسوب می شود قرار دارد.‏

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =