امام جمعه اصفهان گفت: رزمندگان ما در سوریه با ایستادن در برابر نیروهای داعش از مسلمانان حمایت و در واقع از میهن اسلامی ایران دفاع می‌کنند چراکه در صورت پیروزی داعش در سوریه نخستین هدف بعدی ایران خواهد بود، جنگ با سوریه بهانه داعش برای جنگ با ایران است.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان که در جوار گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نیروهای صدام از زمین و آسمان ایران اسلامی را هدف قرار دادند تا به خیال خام خود نشانی از انقلاب و اسلام باقی نماند اما در گرداب آرزوی باطل خویش ساقط شدند.

وی افزود: ملت ایران با حماسه جاویدانِ دفاع مقدس درسی در مقابله با دشمنان به تمام دنیای شرق و غرب داد، مردمی که با ایثار و فداکاری فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به جبهه فرستادند و جوانانی که امروز نیز در برابر هجمه دشمنان دین از نثار خون خود دریغ ندارند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تمام جنگ‌های مسلمانان از صدر اسلام تا کنون رویکرد دفاعی داشته است، بیان داشت: در جهاد ابتدایی به یک کشور ظالم حمله می‌شود و جهاد دفاعی برای مقابله با دشمنانی است که به کشوری حمله کرده‌اند.

بنای دین ما استقرار صلح و امنیت در جهان است

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس به منظور دفاع از اسلام و انقلاب بود چراکه بنای دین ما استقرار صلح و امنیت در جهان است و پیش از حمله با کسی سرجنگ نداریم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه وظیفه دینی ما دفاع از مسلمانان جهان است، ابراز داشت: رزمندگان ما در سوریه با ایستادن در برابر نیروهای داعش از مسلمانان حمایت و در واقع از میهن اسلامی ایران دفاع می‌کنند چراکه در صورت پیروزی داعش در سوریه نخستین هدف بعدی ایران خواهد بود.

جنگ با سوریه بهانه داعش برای جنگ با ایران است

وی اضافه کرد: در واقع ما به جنگ دشمنان می‌رویم تا از ورود آنها به میهن اسلامی خود جلوگیری کنیم، جنگ با سوریه بهانه داعش برای جنگ با ایران است.

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به اینکه امروز در تولید صنایع دفاعی خودکفا هستیم، گفت: آمریکا برد و قدرت موشک‌های ما را در حمله نقطه‌ای به محل استقرار داعشی‌ها در سوریه دیده است و از قدرت دفاعی موشکی ایران می هراسد و شاید از این روز است که ترامپ دیوانه شده و حرف‌های جنون‌آمیز می‌زند.

وی با بیان اینکه امروز نیز حوانان همچون سال‌های دفاع مقدس هرجا لازم است به دفاع از اسلام برمی‌خیزند، اظهار داشت: امثال شهید حججی‌ها در کشور فراوان داریم و به همین دلیل است که دشمن از جوانان ما که تا آخرین قطره خون برای دفاع از میهن ایستاده‌اند بیش از قدرت موشکی می‌ترسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =