۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
تیپاکس در نمایشگاه جهانی پست اکسپو

شرکت تیپاکس در نمایشگاه پست اکسپو ۲۰۱۷ ژنو حضوری فعال خواهد داشت؛ نمایشگاه پست اکسپو را مهم‌ترین رویداد پستی جهان می‌دانند که هر سال در یکی از کشورهای توسعه ‌یافته برگزار می‌شود و سپتامبر امسال هم، ژنو در سوئیس میزبان پست اکسپو ۲۰۱۷ خواهد بود.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت تیپاکس، آقای دکتر «مهرداد فاخر» مدیرعامل این شرکت و رئیس هیئت ‌مدیره هلدینگ فاخر، با اشاره به جایگاه تاریخی ویژه ایران در جاده ابریشم، کشورمان را دارای موقعیتی استراتژیک در حمل‌ونقل و لجستیک دانست و افزود: ایران به عنوان کشوری در حال توسعه و جوان، بازار بزرگی در صنعت لجستیک و پست به شمار می‌آید؛ از همین رو، تیپاکس که همواره در تلاش برای حرکتی همگام با صنعت لجستیک جهان بوده است، با حضور در نمایشگاه پست اکسپو سوئیس، ضمن نمایش دستاوردها و توانمندی‌های خود، به دنبال توسعه همکاری‌های بین‌المللی است؛ چشم‌انداز ما ارائه خدمات باکیفیت‌ به مشتریان داخلی و بین‌المللی و کمک به ارتقاء این صنعت پایه است.

بر اساس اعلام سایت رسمی نمایشگاه، آقای دکتر مهرداد فاخر در کنار برگزاری چند ملاقات کاری، در کنفرانس جنبی این نمایشگاه، با ارائه مقاله‌ای با موضوع «فرصت‌های بازار و صنعت پست ایران» یکی از سخنرانان رسمی کنفرانس هم خواهد بود.

گفتنی است که سایت خبری رسمی نمایشگاه هم در یادداشتی با اشاره به  حضور این شرکت در نمایشگاه پست اکسپو، خبر داد که شرکت آلمانی بویمر (Beumer) در تجهیز مراکز توزیع و پردازش جدید و روزآمد تیپاکس همکاری خواهد داشت. تیپاکس در انتظار دریافت مجوز رسمی اپراتور پست خصوصی ایران است و در این مسیر، به ‌روز رسانی و گسترش سریع مراکز خدماتی خود را با به کار گرفتن فناوری روز جهان، در دستور کار دارد.

نمایشگاه پست اکسپو امسال از ۲۶ تا ۲۸ سپتامبر (۴ تا ۶ مهر) در سوئیس برگزار خواهد شد. تیپاکس، به همراه شرکت «تی ‌پی‌ اکس» که عضوی دیگر از گروه شرکت‌های هلدینگ فاخر است، در این نمایشگاه حضور دارند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710978