عمل به مصوبات دوره پنجم شورای شهر و از سرگیری ملاقات مردمی اولویت شهرداری کرج است

شهردار جدید کرج، رکن اصلی فعالیت های این دستگاه را مصوبات دوره پنجم شورای اسلامی شهر دانست و گفت: از سرگیری ملاقات های مردمی، اخلاق مداری، ارتقاء مشارکت شهروندی، انجام فعالیت های شبانه روزی برای به تعویق نیفتادن برنامه های سال 96 و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از اولویت های مهم شهرداری است

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه  مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری در نخستین دیدار با مدیران شهری شهرداری این کلانشهر تاکید کرد: رکن اصلی تصمیمات و اقدامات شهرداری کرج در دوره پنجم شوراها، مصوبات شورای اسلامی شهر خواهد بود و با مسئولیت پذیری و خدمت گذاری صادقانه فعالیت ها را پیش می بریم و وقتی برای مسائل حاشیه ای و بی اهمیت نمی گذاریم.
این مسئول ارشد شهری در ادامه گفت: از امروز هم بستگی برادرانه، اخلاق مداری و ایجاد فضای سالم اسلامی در شهرداری، همچنین حفظ ارزش ها و انجام اقدامات گوناگون در راستای محقق ساختن باورهای ایرانی اسلامی در میان شهروندان از جمله اولویت های شهرداری کرج است.
نصیری در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری بطور مستمر و روزانه با زندگی شهروندی در ارتباط است و بر همین اساس عملکرد این نهاد بطور مستقیم توسط مردم مورد ارزیابی و رصد قرار می گیرد، برقراری ارتباطی دو سویه و ماندگار بین شهروندان و شهرداری از جمله برنامه های کاری خواهد بود و در این راه خواستار مشارکت هر چه بیشتر شهروندان کرجی هستیم.
انجام اقدامات لازم برای بهبود وضعیت آزاد راه های عبوری از کرج از دیگر مسائلی بود که از سوی نصیری مورد تاکید قرار گرفت و خواستار آن شد که مدیران و مسئولان مناطق مجاور آزادراه، فعالیت های ضروری را برای سامان بخشی به این محدوده از حیث ارتقاء ورودی شهر اجرایی کنند و تمامی طرح ها و پروژه های عمرانی، فرهنگی، خدماتی، فضای سبز، ترافیکی و... در سطح شهر نیز بصورت عمقی و با تاثیر گذاری بالا انجام شود.
وی یادآور شد: طی چند ماه گذشته با توجه به تغییر و تحولاتی که در بدنه مدیریت شهری کرج صورت گرفت، خدمات رسانی به شهر و شهروندان از سرعت و کیفیت کمتری برخوردار بوده است و با جدیت تمام به دنبال آن هستیم با فعالیت های شبانه روزی این چند ماه را جبران نماییم تا برنامه های مصوب سال 96 به تعویق نیفتند که این مهم همکاری، نظم و انظباط کاری، شتاب و تحرک چند برابری مدیران ذیربط دستگاه مذکور را می طلبد.
وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوعان و تسریع در روند انجام مطالبات آنها از جمله مباحثی است که همیشه مورد توجه قرار خواهد داشت، گفت: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، شناسایی موانع مردم در مراجعه به این دستگاه و ارائه راهکار برای مرتفع ساختن خواسته های ارباب رجوعان از دیگر اولویت های شهرداری کرج است که واحدهای نظارتی باید در این موضوع ورود پیدا کنند.
نصیری با اشاره به اینکه ملاقات مردمی شهردار با شهروندان از این پس بصورت هفتگی برگزار می شود خاطر نشان کرد: بر آنیم تا هر یک از مدیران مناطق 10 شهرداری کرج، محلاتی را که بیشترین معضلات و مشکلات را دارند شناسایی و معرفی کنند سپس ملاقات مردمی شهردار منتخب کرج با مردم از مناطق مذکور آغاز می شود و در محلات دیگر ادامه پیدا می کند.
این مسئول در ادامه یادآور شد: در برنامه شهرداری کرج که به شورای اسلامی شهر نیز ارائه داده ایم برای ارتقاء فعالیت های زیرساختی در شهر چند کمیسیون تشکیل خواهد شد که ساختارهای فنی، اجرایی و ستادی این دستگاه را پوشش می دهد؛ کمیسیون های تعیین وضعیت املاک شهرداری، طراحی شهری و سیما و منظر شهری، طراحی و اصلاح شبکه معابر و تقاطعات هم چنین کمیسیون زیرساخت های شهری از جمله کمیسیون هایی هستند که بزودی برای انجام فعالیت ها در نهاد مذکور فعالیت خود را آغاز می کنند.
شهردار کرج ادامه داد: انجام بازدیدهای مکرر میدانی از تمامی محلات مناطق 10 گانه شهرداری کرج، بررسی مسائل و مشکلات موجود در شهر از جمله محلات کم برخوردار، آگاهی از خواسته های شهروندی با برقراری ارتباطی دوسویه و مستمر از بنیادی ترین برنامه های شهرداری کرج برای سال آینده خواهد بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =