شهردار اراک در صحن علنی شورای کلانشهر اراک روز شنبه با تاکید بر ایجاد کانال های مشترک با شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، مخابرات، شرکت گاز و دستگاه های خدمات رسان به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع و اقدامات همسو اظهار کرد: با توجه به اینکه دستگاه های مرتبط با امور شهری و خدمات رسان به جهت در اختیار نداشتن اطلاعات دقیق نمی توانند راهنمای خوبی برای شهرداری باشند و نقشه لازم از تاسیسات زیر زمینی را در اختیار ندارد طی جلساتی که در این راستا صورت گرفته بر همکاری همسو به منظور کیفی سازی خدمات تاکید شد.

به گزارش خبرآنلاین، داوود تاجران بیان کرد: تا یک ماه آینده کلیه پروژه های با زمانبندی مشخص رسانه ای می شود و همچنین روزشمار پروژه ها نیز نصب می شود.
وی با اشاره به ساختار هندسی پل میدان شریعتی گفت: پل میدان شریعتی از رمپ میرزای شیرازی پیچیدگی خاصی دارد بر همین اساس تلاش بر این است که عرشه اصلی قبل از سال تمام و عبور و مرور در این منطقه تسهیل شود و سپس بخش های دشوار پروژه نیز تا پایان سه ماهه نخست سال 97 به پایان برسد.
شهردار اراک اضافه کرد: پیش بینی های بودجه ای لازم برای پروژه های صورت گرفته است و با افزایش اختیارات مجموعه شهرداری که با مساعدت شورا انجام می گیرد، روند امور تسریع می شود.
در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه ها و تقاطع های غیرهم سطح اراک ارائه شد که طی گزارش ارائه شده تقاطع غیرهم سطح علم الهدی به منظور اتصال شریان های اصلی به کمربندی جنوبی در حال احداث است که در فاز اول پل روگذر از روی ریل راه آهن عبور و به شهر صنعتی متصل شده است که ظرف هفت ماه آینده به اتمام می رسد و فاز دوم که احداث زیرگذر جهت عبور از کمربندی است پس از شناسایی پیمانکار و عقد قرارداد اجرایی می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =