سرمربی پدیده از عملکرد داور رضایت نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد پس از تساوی خانگی تیمش مقابل استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و در ابتدا گفت:« در این هفته سعی کردیم عِرق مشهدی بودن را تحمیل کنیم. خدا را شکر امروز ورزشگاه 50 به 50 بود و شرایط بازی مشکی‌پوشان و پرسپولیس نبود. امروز سعی کردیم جو غالب شود و از این بابت خوشحالیم.»

مهاجری گفت:« استقلال در لحظاتی سوار بر بازی بود، اما با تعویض‌های‌مان به بازی برگشتیم. به غیر از ضربه پنالتی استقلال، دو پنالتی برای ما گرفته نشد. خدا را شکر پنالتی استقلال گل نشد. نمی‌خواهیم بحث داوری را باز کنیم، اما به غیر از ضربه پنالتی که با شجاعت دروازه‌بان‌مان همراه بود، باید سه گل به استقلال بیدار شده می‌زدیم. ما آمده بودیم بگوییم تیم نیم فصل اول هستیم. هر تیمی جای ما بود، زیر بار مشکلات‌مان خرد می‌شد. همه اعضای تیم از تدارکات، بازیکنان و مدیریت باشگاه بلند شدند و خواستیم همان تیم نیم فصل اول شویم.»

سرمربی پدیده خراسان در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه ثامن مشهد گفت: «این زمین پیروزی از زمین ما را گرفت. سه بار توپ از زیر پای بازیکنان ما پله شد. محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی و معین عباسیان موقعیت‌های خوبی داشتند. استقلال هم در نیمه دوم تاکتیکش را عوض کرد و با فرستادن توپ به پشت محوطه می‌خواست به گل برسد. فوتبال ما مبتنی بر ارتباط بین خطوط است. بازیکنان ما نشان دادند مرد روزهای سخت هستند، آن هم در روزی که می‌‌توانستیم پیروز شویم.  امیدوار در ادامه راه هر دو تیم موفق باشند.»

مهاجری در رابطه با داوری اشکان خورشیدی تصریح کرد:« در بحث داوری اجازه دهید ورود نکنم. هفته قبل هم از داوری لطمه خوردیم و پنالتی محرز ما گرفته نشد. تیمی باید ورود کند که توان جار و جنجال داشته باشد. ما توان آن را نداریم و اجازه دهید دیگران این کار را بکنند، ما تا مرز سکته می‌رویم و تحمل می‌کنیم.»

او در خصوص عملکرد سعید جلالی دروازه‌بان پدیده گفت:« ما می‌دانستیم چه آینده‌ای پیش روی جلالی قرار دارد. می‌دانستیم او آرام آرام تبدیل به گلر خوب می‌شود اما جلالی خیلی کار دارد تا گلر خوبی شود. این پتانسل را دارد و خدا را شکر مربی دروازه‌بان‌های‌مان مزد زحماتش را می‌‌گیرد.»

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره حضورش در داخل زمین پس از پنالتی استقلال گفت:« به من می‌گویند چرا به داخل زمین آمده‌ای. بازیکنان با هم درگیر شده بودند. قانون به منِ مربی اجازه نمی‌دهد وارد زمین شوم. شما نجات غریق نیستید، یک نفر هم در حال غرق شدن است، چون نجات غریق نیستید، نباید طرف را نجات دهید؟ اگر درگیری بین 4 نفر به 10 نفر تبدیل می‌شد و تماشاگران به داخل زمین می‌آمدند، چه اتفاق می‌افتاد؟ اگر محرومم کنند، به جان می‌خرم، چون بازیکنان را جدا کردم. کاری کردم تا بازیکنانم و تماشاگران محروم نشوند. »


254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =