مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: این بانک علاوه بر بخش مسکن به علت شرایط خوب که نتیجه به وجود آمدن شرایط ایده آل در نظام بانکی کشوراست، این بانک مجری طرح های دولت در بخش صنعتی نیز است.

مجید امیری، مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی در گفت و گو با خبرآنلاین، اظهار کرد: بانک مسکن در استان مرکزی بیش از 10 هزار میلیارد ریال منابع در اختیار دارد که تمام سعی کارکنان این مجموعه بر این امر معطوف است که به جای اینکه این منابع در استان های دیگر هزینه شود، مردم استان از آن منتفع شوند.
وی بیان کرد: بانک مسکن پیرو این هدف گامهای ارزنده ای برداشته و بیش از ۲/۳ برابر منابع خود را در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است که به جرات می توان گفت، هیچ یک از بانک های استان این میزان از پرداخت تسهیلات را به مشتریان نداشته است.
وی با بیان اینکه افزایش سرمایه 162 درصدی بانک مسکن در سال گذشته بیانگر این است که این بانک بیشترین میزان کفایت سرمایه را در شبکه بانکی کشور داراست، اظهار کرد: این اتفاق ماحصل تقویت پشتیبان مالی و تضمین سپرده ها، افزایش توان بانکی در مواجهه با بحران های احتمالی، سلامت مالی و صورت حساب های مالی بانک بوده و به طور قطع این امر در رشد و ثبات اقتصادی کشور تاثیر بسزایی دارد.
لامیری اضافه کرد: خوشبختانه بانک مسکن استان به علت برخورداری از تجربه طولانی و تخصص در تامین مسکن و ارتباط و همکاری نزدیک با حوزه تصمیم سازی به نقش خود دراین بخش به خوبی جامه عمل پوشانده است و علاوه بر بخش مسکن به علت شرایط خوب که نتیجه به وجود آمدن شرایط ایده آل در نظام بانکی کشوراست، این بانک مجری طرح های دولت در بخش صنعتی نیز می باشد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =