در ۴ اردیبهشت، واکنش رئیسی به خبری درباره احتمال کناره‌گیری او به نفع قالیباف در انتخابات آینده، بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین و مهمترین اخبار، بازخوانی فرمایشات مقام معظم رهبری بود. مقام معظم رهبری فرمودند: بنده در انتخابات دخالت نمی‌کنم؛ مگر...

در این سرویس همچنین خبری درباره اولین واکنش ابراهیم رئیسی به احتمال کناره‌گیری‌اش به نفع قالیباف بسیار پربازدید بود. در خبر دیگری واکنش جهانگیری به وعده‎های قالیباف خواندنی بود. او گفت: یا شغل ایجاد نکرده‌اید یا عدد و رقم را نمی‎فهمید. البته هردو این فرضها هم ممکن است.

در سرویس اقتصادی اعلام شد ۴ فروند هواپیمای ۶۰۰-۷۲ ای‌تی‌آر آماده تحویل شد. این خبر پربازدیدی بود. همچنین گزارشی درباره موج‌سواری منتقدان دولت روی هوا هم کلیک زیادی خورد. مخاطبان این سرویس دوست داشتند بدانند برای خرید خودروی هیبریدی چقدر باید هزینه کرد؟

در سرویس فرهنگ و هنر واکنش محمود رضوی به یک شایعه درباره مستندهای تبلیغاتی قالیباف برای مردم خواندنی بود. همچنین نقل قولی از بهروز افخمی پربازدید شد. او گفت: کی گفته مدیران تلویزیون با سریال‌های جم مشکل دارند؟ در این سرویس پاسخ به این سئوال هم مهم بود: سازنده فیلم‌های تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی کیست؟

در سرویس جامعه عنوان شد روزنامه جهان اقتصاد گزارش داده: رئیس دانشگاه آزاد، بعد از حمله رسانه های وابسته به یک نهاد نظامی برکنار شد! همچنین مردم خواستند بدانند قدرقدرت‌ها در فهرست ردصلاحیت شورای شهر چه می‌کنند؟ در این سرویس توضیح پلیس درباره فیلم «تکثیر شناسنامه» برای انتخابات در فضای مجازی هم مخاطبان زیادی داشت.

یک خبر عجیب ولی قابل پیش بینی در سرویس بین الملل پربازدید بود. در این خبر، عذرخواهی داعش از صهیونیست‌ها فاش شده بود. همچنین راهیابی مکرون و لوپن به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه برای مخاطبان جالب بود. در نقل قول تازه ای از رئیس جمهور آمریکا، ترامپ از موضع قبلی خود عقب نشست و گفت: من نگفتم ایران به برجام پایبند نیست، گفتم به روح پایبند نیست! امیدواریم ترامپ خودش به روح پایبند باشد!

در سرویس گوشی بازها تهدید مدیر اپل به حذف اپلیکیشن اوبر از اپ استور آهی در نهاد عشاق محصولات استیو جابز نهاد و مخاطبان سرویس طنز و کاریکاتور هم از فهمیدن علت ردصلاحیت عباس جدیدی شوکه شدند.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =