اجرای خیابانی کاوه آفاق برای سیل‌زدگان آذربایجان

کاوه آفاق در حمایت از سیل‌زدگان آذربایجان در یک مکان عمومی و چند خیابان شهر مانند نوازندگان خیابانی سه قطعه آهنگ برای رهگذران نواخت و خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاوه آفاق خواننده و موزیسین شامگاه پنجشنبه هفتم اردیبهشت به یکی از شلوغ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین مراکز خرید تهران، رفت و دقایقی با هنر موسیقی مردم را به کار خیر دعوت کرد.

با وجود اینکه این اجرا از قبل، اعلام عمومی نشده بود اما عده زیادی از هر قشر و سنی به تماشای اجرای این خواننده، ایستادند و کمک‌های خود را درون جعبه‌ای که برای اینکار تهیه‌شده بود، می‌انداختند.

در این اجرا قطعات «شال»، «اتاق آبی» و «عطر تو» نواخته شد که  شهاب آفاقی با ساز گیتارش کاوه آفاق را همراهی می‌کرد.

این خواننده در میانه اجرا به مردم گوشزد می‌کرد هر کسی کمکی انجام ‌دهد برای اعتلای کشورش است.

این خواننده پس از این اجرای موسیقی شامگاه هفتم اردیبهشت که به همت موسسه ایران کنسرت در مرکز خرید پالادیوم برگزار شد به چند خیابان دیگر شهر تهران رفت و دقایقی نیز برای مردم رهگذر خیابان نواخت و خواند.

کاوه آفاق که قرار است تا چند روز دیگر در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی کنسرت به روی صحنه برود و بزودی آلبوم «شال» را نیز منتشر خواهد کرد، این روز را به اجرای خیابانی برای جمع آوری کمک به سیل زدگان آذربایجان اختصاص داد.

آفاق درباره هدف خود را از انجام این اجرای خیابانی را اینگونه توضیح داد: «در سال‌های گذشته زمانی که زلزله آذربایجان را لرزاند وظیفه خودم دیدم به صورت خودجوش کنار کوچه و خیابان ساز بزنم و برای آن‌ها پول جمع کنم. مردم نیز لطف کردند و پول خوبی از اینکار جمع شد و ما توانستیم برای زلزله‌زدگان وسایلی را تهیه کنیم.»

او گفت: «متاسفانه اکنون دوباره بلای دیگری به شکل دیگری بر سر مردم آذربایجان آمده است باید وظیفه ام را انجام می دادم و سعی کردم همان  کار را دوباره تکرار کنم. هرچند ممکن است مبالغ جمع‌آوری شده اندک باشد اما این کار وظیفه ام بوده است.»

کنسرت کاوه آفاق در 20 اردیبهشت ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به تهیه کنندگی محمد حسین توتونچیان و موسسه ایران کنسرت برگزار خواهد شد.

در این کنسرت قطعات قدیمی و جدید این خواننده چون «شال»، «اتاق آبی»،«ایران» و «عطر تو» نواخته خواهند شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =