نشست علی اکبر صالحی و کمال خرازی، با موضوع برجام در شورای راهبردی روابط خارجی رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: برجام را منصافه ارزیابی کنیم نه آرزومندانه.

به گزارش ایسنا، دکتر علی اکبر صالحی امروز 25 تیرماه در یازدهمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در مشهد خطاب به مخالفان برجام اظهار کرد: انشاءالله ترامپ برجام را پاره کند تا بفهمیم به کجا خواهیم رسید.


وی با تاکید بر اینکه برجام را باید منصفانه ارزیابی کنید نه آرزومندانه، گفت: حقایق روی زمین را ببینید، سوالی که مطرح می شود این است چه کار باید می‌کردیم تا آمریکایی‌ها بیایند و عذر خواهی کنند و تحریم‌ها برداشته شود .

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه کسانی که مخالف برجام هستند بیایند و به این سوال پاسخ دهند، بیان کرد: آیا کشور ملک شخصی من بوده که در مذاکرات من برای آن شخصا تعیین تکلیف کنم و هر چه آمریکایی‌ها بگویند ما بگوییم چشم، چنین طرز فکری حکومت و نظام را زیر سوال می‌برد. یعنی این نظام هیچ متولی نداشته که یک نفر مثل من برای کشور تعیین و تکلیف کند؟

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
    0 0
    والا. اینها نگاهشان هنوز از نوع دیکتاتوری ست و فکر می کنند یک نفر دستور می دهد و بقیه عمل می کنند. خود مذاکرات 2 سال طول کشید و حتما قبل از مذاکرات سالها روی آن بحث شده.