سوئیچ از جنگ فیزیکی به نبرد اینترنتی با داعش به توصیه نخست‌وزیر انگلیس

انگلیسی‌ها بعد از حادثه تروریستی منچستر می‌گویند جنگ با داعش را باید از زمین به نبرد در اینترنت بکشانند.

به گزارش خبرآنلاین، «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس که در اجلاس سران گروه 7 در سیسیل شرکت کرده، معتقد است کمپانی‌های آی تی باید برای مبارزه با تروریسم محتوای آنلاین خود را بیشتر از قبل در اختیار دولت‌ها قرار دهند تا آنها بتوانند گروه‌های تروریستی مانند داعش را شکست دهند.

ترزا می به‌شدت معتقد است که باید جنگ آنلاین با داعش جایگزین جنگ فیزیکی شود چراکه میدان جنگ امروز در اینترنت رقم می‌خورد تا با شناسایی تروریست‌های داعشی بتوان جلوی نفوذ انها را گرفت.

نخست‌وزیر انگلیس صراحتاً از گوگل، توئیتر و فیس‌بوک خواسته است تا با شناسایی آنلاین تروریست‌ها، محتوای منتشرشده آنها را مسدود کرده و اکانت هایشان را فیلتر کنند.

این در حالی است که سازمان جاسوسی انگلیس در کنار سیا، از ایجادکنندگان اصلی داعش و توسعه تفکر آنها در محیط‌های آنلاین به‌ویژه توئیتر و فیس‌بوک بوده‌اند و حالا پس‌ازآنکه نوکران وفادارشان، خلف وعده کرده‌اند؛ قصد قتل‌عام اینترنتی آنها را دارند.

توسعه ابزارهای جدید خودکار برای شناسایی اکانت تروریست‌ها، حذف پست‌هایی با محتوای تروریستی، اعلام به مراجع قانونی از سوی کمپانی‌های آی تی در صورت دیدن محتوای خلاف؛ ازجمله درخواست‌های ترامپ، ترزا می و رئیس‌جمهور جدید فرانسه در اجلاس گروه 7 از کمپانی‌های آی تی است.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    0 0
    یعنی وقتی آنها دارند کرور کرور آدم می کشند به دستور انگلستان انگلستان بنشیند و با یکی یکی اینها از راه دور چت کند آنهم عاشقانه؟