مدیر روابط عمومی بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندزی صندوق امانات بانک در تجارت در ۵ شعبه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،،سید عطااله تقوی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان در سایه ارتقا امنیت ،۵ شعبه بانک تجارت در استان ،اماده ارائه خدمت رسانی در این خصوص به هم استانی های محترم هستند.

تقوی با اعلام اینکه بمناسبت هفته بانکداری اسلامی ،۴۰ درصد از مجموع شعب بانک تجارت استان به صندوق امانات تجهیز شده اند بیان کرد: شعبه های مرکزی ،امام خمینی و شهید مطهری یاسوج،شعبه مرکزی گچساران و شعبه مرکزی دهدشت در آغاز خدمات صندوق امانات را به مردم ارائه خواهند داد .

وی اضافه کرد : در حال حاضر بانک تجارت در استان در خصوص ارائه خدمت صندوق استان بین دیگر بانکهای استان پیشرو است ،که امیدواریم بتوانیم در این زمینه رضایت شهروندان محترم را جلب کنیم.

مدیر روابط عمومی بانک تجارت استان ،ارائه خدمت صندوق امانات بانک تجارت به جانبازان و ایثارگران را مشمول تخفیفات وِیژه دانست و گفت : ارائه خدمات رسانی صندوق امانات در بانک تجارت صرفا مختص مشتریان بانک تجارت نیست و عموم شهروندان می توانند در این زمینه درخواست داشته باشند.

سید عطااله تقوی در پایان گفت : هم استانی های محترم می توانند ،جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه ارائه و شرایط لازم در این زمینه ، با مراجعه به شعب اعلام شده اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =