دستاوردهای تجهیزات پزشکی حاصل حمایتهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی است

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت: با شروع طرح تحول سلامت اعتباراتی برای ارتقا تجهیزات درمانی تخصیص داده شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر اسدبیگی در جمع خبرنگاران گفت: ما برای اولین بار مرکز ام آر آی دولتی را در خرم آباد با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال راه اندازی کردیم.

وی عنوان کرد: با حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ما موفق شدیم دستگاههای عکس برداری دیجیتال را راه اندازی کنیم که خطر کمتر برای بیمار و کاربر داشته و با سهولت بیشتر تهیه می شود.

دکتر اسدبیگی گفت: ما اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد ریال را از محل طرح تحول سلامت برای خرید تجهیزات پزشکی جذب کردیم. وی ادامه داد: ما برای شهرهای معمولان، اشترینان، رومشکان و چالانچولان مراکز درمان بستر را راه اندازی کردیم که در نوع خود بی نظیر بوده است.


دکتر اسدبیگی عنوان کرد: ما همچنان به دنبال تأمین دستگاههای سی تی و ام آر آی برای شهرستان های بروجرد و الیگورز در بخش دولتی هستیم.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه خاطرنشان کرد: امسال بیمارستان 250 تخت خوابی آیت الله بروجردی افتتاح خواهد شد که تحول عظیمی در بخش خدمات درمانی استان خواهد بود.

وی همچنین به کسب مقام اول اداره تجهیزات پزشکی لرستان در بین دانشگاههای تیپ دو کشوراشاره کرد و گفت: این عنوان با تلاش و همت پرسنل خدوم دانشگاه علوم پزشکی به دست آمده است.

دکتر اسدبیگی عنوان کرد: تست های کالیبراسیون و نگهداری مناسب یکی دیگر از دستاوردهای اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه بود که خوشبختانه طی سال گذشته به دست آمد.

وی در پایان دستاوردهای حاصل شده برای تجهیز و نگهداری دانشگاه را حاصل تلاش پرسنل این اداره و حمایت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =