تاکید فرماندار بیجار بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات

دومین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار با محوریت تودیع و معارفه امام جمعه قدیم و جدید شهر حسن آباد یاسوکند در سالن اجتماعات مجتمع نور تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، در این جلسه که با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان تشکیل شد از زحمات حجت السلام خلیلی قدردانی و حجت السلام احدی به عنوان امام جمعه جدید شهر یاسوکند معرفی گردید.
بیژن زندیه در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، تقارن میلاد امام عصر(عج) با سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان را زیباترین رخداد ممکنه عنوان نمود.
فرماندار بیجار در ادامه افزود: ائمه جمعه رسالت سنگین و وظایف مهمی در قبال انقلاب اسلامی دارند و با بیان رضایت مردمی از امام جمعه سابق شهر یاسوکند از ایشان تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه با بیان اینکه حجت السلام خلیلی پیگیر رفع مشکلات مردم منطقه بودند افزود ایشان عملکردی مثبت و تعاملی خوب با روسای ادارات داشتند که قابل ستایش است.
زندیه در ادامه با اشاره به انتخابات روزهای پیش رو عنوان کرد: ما باید در راستای اجرای انتخاباتی قانونمند و شفاف و ایجاد بستری مناسب جهت مشارکت حداکثری تلاش نماییم تا مردم بتوانند انتخابی اصلح و صحیح انجام دهند.
رییس شورای اداری افزود:دوربین دشمنان به سمت ما چرخیده اما مردم ثابت کرده اند همیشه در صحنه هستند و هرجا لازم بوده است در صحنه حضور داشته اند و پشتیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
وی بر بی طرفی مجریان انتخاباتی تاکید کرد و اضافه کرد این خط قرمز است که از امکانات دولتی بر له یا علیه شخص خاصی استفاده شود.
وی در ادامه به اهمیت انتخابات شوراها اشاره کرد و از کاندیداها خواست تا از دادن وعده های آرمانی و غیر عملی خودداری کنندو تاکید کرد که اختیارات قانونی و وظایف شوراها برای مردمم تبیین گردد که این به نفع شهرستان و مردم خواهد بود.
در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر از زحمات چندین ساله حجت السلام خلیلی قدردانی و با ابلاغ حکم انتساب حجت السلام احدی به عنوان امام جمعه جدید شهر یاسوکند رسما کار خود را آغاز کرد.

48
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =