۰ نفر
۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
پرونده مسکن مهر در استان زنجان بسته شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۳۲ هزار مسکن مهر در استان زنجان ساخته شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ کلیم الله وثوقی، در جشن اختتامیه مسکن مهر استان گفت: مسکن مهر در شهرهای بالا ۲۵ و زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تعهداتی داشته و در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت استان تعداد ۲۸ هزار و ۲۸ مسکن تعهد شده بود که به اتمام رسیده است. همچنین در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت استان نیز ۴ هزار و ۲ واحد مسکن مهر تعهد و ساخته شده است.

وی به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان اشاره کرد و افزود: در شهر زنجان ۲۱ هزار و ۹۶۵ واحد مسکونی، در شهر ابهر ۳ هزار و ۴۳، در شهر قیدار ۱۰ هزار و ۷۲ واحد و در خرمدره یک هزار و ۱۵۳ واحد تعهد و ساخته شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت استان، خاطرنشان کرد: در شهر ارمغانخانه ۱۷۱ واحد، شهر هیدج ۷۱۱، صائین قلعه ۵۱۳، زرین رود ۲۵۷، سجاس ۳۲۲، آببر ۷۱۰، حلب ۴۳، سلطانیه ۳۳۰، ماهنشان ۱۸۴، زرین آباد ۱۰۴و سهرورد ۷۹ واحد مسکونی بوده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به تعهدات و ساخت مسکن مهر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۲ هزار مسکن مهر در استان زنجان ساخته شده است.

وثوقی به افزایش تسهیلات مسکن مهر در استان اشاره کرد و گفت: تسهیلات مسکن مهر از ابتدای آغاز آن هفت میلیون تومان بو که روند افزایشی داشت و به۱۲، ۱۶، ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان نیز رسید تا حمایت لازم از متقاضیان برای ساخت و بهره برداری از مسکن صورت گیرد.

وی هزینه های انجام شده برای مسکن مهر را یادآور شد و تاکید کرد: یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان مجموع هزینه مسکن مهر در استان بوده که ۷۹۰ میلیارد تومان آن از طریق تسهیلات کم بهره بانکی تامین شده که شامل ۶۴ درصد از تامین مالی این طرح را شامل می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =