تسنیم نوشت: هافبک تیم فوتبال استقلال پس از شکایت از این باشگاه گفت: هواداران به خوبی می‌دانند چه فضایی در باشگاه وجود دارد.

 درباره شکایت از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل اینکه تکلیفم مشخص نبود، مجبور به شکایت شدم. تا الان همه مراعات کرده بودم، اما وقتی از طرف باشگاه هیچ اقدامی صورت نگرفت و چیزی نگفتند، شکایت کردم تا تکلیفم مشخص شود.

او ادامه داد: در این مدت صحبت‌های زیادی انجام دادم، اما اتفاق جدیدی نیفتاد. همه می‌دانند چه رفتاری شد و نیازی نیست دوباره بخواهیم به این مسائل ورود کنم.

هافبک استقلال در خصوص تشویقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: بارها از هواداران قدردانی کرده‌ام. آنها به خوبی از شرایطی که اتفاق افتاده، آگاه هستند. نوع برخورد باشگاه تنها با من نبوده و با بازیکنان دیگر هم چنین برخوردهایی صورت گرفته است.

جباری خاطرنشان داد: هواداران فضایی که در باشگاه وجود دارد را می‌بینند و درک می‌کنند. اگر هم شکایتی کرده‌ام، به این دلیل بود که باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای مشخص کردن تکلیفم نکرد. اتفاقات اخیر آنقدر واضح است که من حرفی هم نزنم همه متوجه آن می‌شوند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =