۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

چند هفته آینده برای ونزوئلا بسیار مهم خواهد بود،زیرا فرصت دارد که بخش بزرگی از بدهی های خود را پرداخت کند.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش ها تاکید می کند که تولید نفت ونزوئلا در معرض افت کیفیت قرار دارد و این موضوع تبدیل به نگرانی تازه ای برای این کشور آمریکای جنوبی تبدیل شده است.

شرکت نفت دولتی ونزوئلا در تلاش است که کیفیت نفت تولید این کشور را بالا ببرد تا بتواند فروش خود را افزایش دهد، با این حال برخی گزارش ها  نیز نشان می دهد که در محموله های نفتی ونزوئلا نمک و آب سنگینی وجود دارد که می تواند برای پالایشگاهها مشکل ایجاد کند.این موضوع سبب شده تا تولید شرکت نفت ونزوئلا کاهش یابد.

مشکل کیفیت تولید نفت مربوط به بحران اقتصادی این کشور است.با این حال شرکت نفت ونزوئلا در حال تلاش برای بدست آوردن موادی است تا بتواند کیفیت نفت خود را بالا ببرد. البته این کار نیازمند آن است که تولید خود را برای بازیابی و بالا بردن کیفیت تولید متوقف کند.اما توقف تولید یک تهدید جدی برای این کشور مجسوب می شود، به این دلیل که ونزوئلا با بحران اقتصادی مواجه است. کاهش کیفیت نفت خام ونزوئلا به دنبال کاهش واردات نفت از ایالات متحده اتفاق افتاده است.

در سالهای اخیر، نگرانی سرمایه‌گذاران خارجی نسبت به دارایی‌ها در ونزوئلا به شدت بالا رفته و دارایی‌های دولت ونزوئلا نیز به طور کم‌سابقه‌ای کاهش یافته است.

از سوی دیگر ارزش اوراق قرضه ونزوئلا نیز از 86 دلار در سال قبل به 62 دلار در روزهای اخیر رسیده و روند ورشکستگی دولت با سرعت در حال پیشرفت است.

 

منبع: اویل پرایس

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =