با تلاش کارکنان خدمات عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری بیش از ٣٠٠٠ مورد اقدام پیشگیرانه و اصلاحی در راستای ایمن سازی، حفظ و نگهداشت چاههای تولیدی توسط واحد خدمات چاهها در شش ماه اول سال جاری انجام شد.

به گزارش روابط عمومي شركت بهره‌برداري نفت و گاز آغاجاري، رئيس خدمات عمليات اين شركت با اعلام اين خبر گفت: با توجه به حساسيت واحدهاي عملياتي و لزوم كنترل دقيق چاه‌ها و تأسيسات با هدف صيانت از سرمايه ملي  در راستاي ايمن‌سازي و حفظ و نگهداشت چاههاي توليدي اقدامات قابل ملاحظه‌اي از سوي كاركنان خدمات عمليات اين شركت با استفاده از توان و امكانات داخلي انجام گرفته است.

طيبي انجام بيش از 700 مورد گريسكاري و روانسازي شيرآلات و ادوات چاه‌ها و تأسيسات، 1٥٠ مورد همكاري با مهندسي توليد شركت و بيش از 40 مورد موشكراني و توپكراني در شرايط نامناسب  آب و هوايي منطقه تحت نظارت مستمر و طبق برنامه‌ريزي منظم را بخشي از اقدامات انجام شده در اين راستا عنوان نمود.

وي با اشاره به وضعيت جاده‌ها و بعد مسافت تأسيسات و چاههاي توليدي گفت:  در اين خصوص بيش از ١٤٠ مورد انواع شيرآلات عملياتي درتأسيسات بابهره گيري از امكانات بومي تعمير وبازسازي شده اند.

رئيس خدمات عمليات شركت در ادامه افزود:  بيش از ١٠٠٠ مورد رفع نشت، حصاركشي  و نصب تسهيلات و ادوات سرچاهي، با استفاده از امكانات داخلي شركت طي شش ماه نخست امسال با كار و تلاش شبانه روزي كاركنان خدمات چاهها از جمله اقدامات اجرا شده در اين زمينه بوده است.

طيبي گفت: با توجه به تعهد كاركنان واحدهاي خدمات عمليات شركت به حفظ و نگهداري و صيانت از دستگاهها،  يكي از اقدمات شايسته در خصوص ايمن‌سازي چاهها، تخليه حوضچه چاهها و شيرخانه‌ها بوده كه با تلاش‌هاي مضاعف نيروهاي خدمات عمليات بيش از 850 مورد تخليه و بهسازي از سلر چاهها و  شيرخانه‌ها انجام شده است. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =