۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

نخستین عکس از فیلم جدید مارتین اسکورسیزی کارگردان فیلم‌هایی چون «راننده تاکسی»، «گاو خشمگین» و «دارو دسته نیویورکی‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایتEW اولین عکس از فیلم «سکوت» را منتشر کرده که در آن اندرو گارفیلد کنار شینیا سوکاموتو در نقش یک روستایی ژاپنی به نام موکوچی دیده می‌شود.

 آدام درایور و لیام نیسن نیز در این درام مذهبی که در قرن 17 میلادی در ژاپن اتفاق می‌افتد، نقش‌آفرینی می‌کنند. جی کاکس نویسنده فیلمنامه است که در کارنامه‌اش فیلمنامه «دارودسته نیویورکی‌ها» را دارد، ساخت فیلم به تازگی در تایوان به پایان رسیده است.

این فیلم اقتباسی از رمان شوساکو اندو به همین نام است، روایت دو کشیش پرتغالی در قرن 17 ژاپن است که برای جستجوی مرشدشان(لایم نیسن) و گسترش مسیحیت با اذیت و آزار و خشونت رو به رو می‌شوند.

اندرو گارفیلد که در «مرد عنکبوتی» نیز بازی کرده، در آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی نقش یک کشیش پرتقالی به نام پدر رودریگز را بازی می‌کند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    3 65
    کی جهان از شر فرهنگ سلبریتی گری و سینما راحت میشه ؟ فیلم و سینما یک چیز خیالی که اصلا وجود نداره چرا این قدر اهمیت داره ؟
    • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
      9 0
      ها؟
    • من A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
      12 0
      یک مطالعه و سواد و درک و فهم و ... درکل اینجور چیزا خوبه
    • آرش CA ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      12 1
      شما خیلی خودتو ناراحت نکن ، داعش همین بغله برو اونجا ... قشنگ هیچکدوم از این نشانه های فرهنگ که دوست نداری و خیالیه اونجا نیست ... برو کیف کن
    • بی نام RO ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      3 5
      منظورم اینه که اینهمه محقق در دنیا وجود داره چرا مردم دنیا اونها رو اندازه اسکورسیزی و... مهم نمی دانند در ضمن اون چیزی که من تو اکثر فیلمهای سینمایی دیدم خشونت بیش از حد قهرمان سازی های خیالی و... نگید که دلیل فروش اینهمه فیلم هیجانی و خشن کمک به پیشرفت دنیا و فرهنگ دنیاست من برای بتهوون و موزارت خیلی احترام قائلم ولی نه برای فرهنگ سلبریتی و سینمای تجاری
    • مصطفی IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
      5 0
      محض اطلاع شما یکی از مهمترین عواملی که باعث پیروزی غرب بر شوروی با اون همه قدرت شد همین سینما بود حالا شما بگو اهمیت نداره