پیام قدردانی فرماندار شهرستان رشت در پی خلق حماسه پرشکوه در انتخابات

سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی از خلق حماسه پرشکوه در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی از خلق حماسه پرشکوه در انتخابات تشکر و قدردانی کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام بر ملت شریف ایران اسلامی و مردم سرافراز شهرستان رشت که بار دیگر با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور پرشکوه خود در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه ای شگفت آفریدند.

مشارکت گسترده و آگاهانه ملت شریف ایران در 29 اردیبهشت، مردم سالاری دینی را تجلی بخشید و گواهی بر هوشمندی، عقلانیت، پایمردى و وفادارى به آرمان هاى اسلام و انقلاب و تأیید دیگری برای جمهورى اسلامی است. همچنین تدبیر، آگاهی و احساس مسئولیت بالای مردم و مشارکت گسترده در انتخابات منجر به استمرار عقلانیت در اداره کشور گردید و این انتخابات امید و نشاط مضاعفی در بین آحاد ملت به خصوص جوانان پدید آورد.

اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید رسالت دولت مردان را صد چندان نموده و تجربه نشان داد که با پرهیز از شعارگرایی می شود در عمق جان مردم نفوذ کرد و خدمات بی منت ارائه داد. استمرار دولت تدبیر و امید نوید بخش افق های طلایی در عرصه های مختلف خواهد بود و بدون شک آسیب شناسی عملکرد گذشته و بهره گیری از خرد نخبگان، اعتماد جوانان و توجه به مولفه های دیگر چراغ راه خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک پیروزی جناب آقای دکتر روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و منتخبین مردم در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رشت از حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت که زمینه ساز خلق چنین حماسه بزرگی شدند تشکر و قدردانی می نمایم.

همچنین در این راه، نقش بی بدیل عوامل ستادهای انتخابات شهرستان، کلیه دست اندرکاران انتخابات بویژه هیأت های اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروی های انتظامی و امنیتی، همکاری ادارات، ارگان ها و دستگاه های شهرستان برای تأمین نیروی انسانی و پشتیبانی، خبرنگاران و عکاسان قابل تقدیر و ستودنی است که در اینجا از زحمات ارزشمند آنها در طی برگزاری انتخابات که با آرامش، نشاط و امنیت برگزار شد، کمال سپاس و قدردانی را می نمایم.


سیروس شفقی
فرماندار شهرستان رشت

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =