انواع کالای ضروری و اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در استان اردبیل تامین شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ عدیل سروی در جلسه بررسی و هماهنگی اجرای طرح ضیافت در اردبیل اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طرح ضیافت برای تامین مواد غذایی اساسی مورد نیاز مردم در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی از تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در این ماه خبر داد و افزود: یک هزار و 830 تن انواع کالای ضروری و اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان شامل 540 تن برنج خارجی، 360 تن گوشت مرغ منجمد، 76 تن گوشت قرمز منجمد و 830 تن شکر که عمده کالاهای مصرفی ماه رمضان بوده در استان تامین و ذخیره‌سازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: این کالاها در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارکنان، اتاق اصناف و فروشگاه‌های منتخب ارائه خواهد شد و مردم می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به این فروشگاه‌ها مراجعه و نسبت به تامین اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

سروی با اشاره به نرخ مواد غذایی ذخیره شده بیان کرد: قیمت مصوب برای هر کیلو شکر دو هزار و 855 تومان، برنج دو هزار و 700 تومان، گوشت قرمز ران در اردبیل 23 هزار و 400 تومان و در شهرستان‌ها 23 هزار و 500 تومان و گوشت مرغ پنج هزار و 700 تومان در اردبیل و پنج هزار و 800 تومان در شهرستان‌ها بوده و در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی انتظار می‌رود مردم با شماره 124 تماس گرفته و موارد را گزارش دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: در صورتی که افراد برای تامین نذورات اقدام به خرید از این کالاها کنند می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از اوقاف استان به جهاد کشاورزی مراجعه و با همین نرخ مصوب اقدام به خریداری کالاهای مورد نیاز خود کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =