جمعه 27 مرداد 1396
یکشنبه 22 مرداد 1396 - 21:06:00 چاپ

فیلم | فریاد بازیگر تئاتر بر سریک تماشاگر به‌خاطر نور موبایلش!

چند رسانه‌ای > فیلم - رضا بهبودی پس از پایان نمایش در اعتراض به نور موبایل یکی از تماشاگران بر سر او فریاد کشید و گفت: خانم شما تا همین جا اعصاب من و باران کوثری را به هم ریخته اید.

61261

کلید واژه‌ها : خانه تئاتر - تئاتر - تئاتر شهر -
26 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 22 مرداد 1396 - 21:22:57
    پاسخ
    127 86

    چه قدر بي ادب

    • بی نام
      دوشنبه 23 مرداد 1396 - 17:48:44
      127 11

      وقتی چندتا مثلا بازیگر که هیچ افتخاری در دنیا که هیچ حتی در اسیا هم داشتند رو مردم برای چهارتا پست اینستاگرامی می برن بالا می شه همین مگه تئاتر مال پدر ایشونه مگه اونجا ملک شخصیه این مثلا هنرمند است طرف شاید اس ام اس یا تماس ضروری براش پیش اومد جواب نده که این مثلا هنرمندها به بازی های ابکی و بی هنر خودشون برسن؟بابا طرف ده تا اسکار گرفته این شکلی با مردم رفتار نمی کنه شماها که جز چند تا فیلم ابکی در سینمای دسته چندمی بی ارزش ایران بیشتر بازی نکردید شماها رو کی جز ایرانی ها می شناسه؟والا خود من اصلا این دو نفر رو هم نمی شناسم.دوتا فیلم بدون هیچ ارزش هنری بازی می کنن فکر می کنن کی شدن.

  • النینو
    یکشنبه 22 مرداد 1396 - 21:45:35
    پاسخ
    142 45

    چقدر زشت....کار اون خانم نشون داد که چیزی از محیط اجرای تیاتر نمیدونه ولی این اقا هم نشون داد هیچی از فرهنگ و اموزش با فرهنگ نمیدونه....مسلما این اقا کاری کرد ک وقتی خانم از اجرا بیرون اومد همه با دست نشونش بدن و نگاه سنگین بقیه رو تحمل کنه...یه عده هم دوس دارن تیاتر رو محدود و شخصی کنن و با اینکار ب خودشون برچسب روشنفکر بزنن

    • بی نام
      یکشنبه 22 مرداد 1396 - 22:51:33
      22 3

      ربطی به روشنفکری ندارد آداب تماشای تاترسکوت، نخوردن و ایجاد صدا و حرکات مزاحم احترام و ادبی است که از سوی تماشاگر تاتر باید رعایت شود.

    • بی نام
      دوشنبه 23 مرداد 1396 - 00:14:37
      10 8

      من یک بار تو زندگیم تئاتر رفتم برا هفت پشتم بسه انواع و اقسام چیز ها رو دیدم

    • بی نام
      دوشنبه 23 مرداد 1396 - 01:22:29
      5 2

      چقدر خوب گفتي...دمت گرم

  • بی نام
    یکشنبه 22 مرداد 1396 - 22:03:37
    پاسخ
    168 40

    اول اینکه درسته که حق با شماست و درست نیست کسی موبایلش رو اونجا چک کنه ولی هیچ قانونی مبنی بر منع چک کردن موبایل وجود نداره، پس مودب باش. دوم اینکه تئاتر و کلا هنر جنبه ای از زندگیست که به کوچکترین چیزها به زیباترین شکل نگاه کنه، اگر شما نگاه زیبا ندارید پس بهتره خوتون ترک کنید اونجارو، پس مودب باش. سوم اینکه هر جامعه ای تشکیل شده از آدم هایی با دیدگاه ها و تفکرات مختلف و کسی حق نداره به کسی بگه چرا اینطور هستی مگر خود آن فرد به این نتیجه برسه، اگر شما هنرمند و به قول خودتون روشنفکر این جامعه اید با این طرز حرف زدن ایرادی به اون تماشاگر که موقع تئاتر موبایل چک میکنه وارد نیست. پس مودب باش آقای مثلا هنرمند. مودب باش.

    • بی نام
      یکشنبه 22 مرداد 1396 - 23:12:17
      6 7

      لایک

    • بی نام
      دوشنبه 23 مرداد 1396 - 00:45:58
      17 3

      استفاده از موبایل در سالن های تئاتر و سینما مجاز نیست. مخصوصاً فلاش زدن

    • بی نام
      دوشنبه 23 مرداد 1396 - 08:39:53
      12 26

      موبایل چک کردن وسط تئاتر حدی داره اولا. دوما شما خودت خوشت میاد در حالیکه باید دوساعت زیر لباس و گریم تو گرما اجرا کنی،هر لحظه روشن شدن صفحه موبایل تو تاریکی تمرکزتو بهم بزنه. اگه قرار باشه هر تماشاگری یه بار وسط تئاتر گوشی چک کنه نه بازیگر می تونه درست اجرا کنه و نه سایر تماشاگران چیزی می فهمن. سوما اگر تئاتر تشریف برده باشی تا حالا که بعید می دونم البته همیشه اولش از همه درخواست می کنن که گوشی هاشونو خاموش کنن و سکوتو رعایت کنن. چهارما شعور داشتن و به حقوق دیگران احترام گذاشتن ربطی به روشنفکری نداره

  • سارا
    یکشنبه 22 مرداد 1396 - 22:09:28
    پاسخ
    80 73

    اتفاقا برخوردش خوب بود چقدر تحمل کنن چیزی نگن به اینجور آدما. بقیه مردم بیچاره پول دادن بیان تیاتر ببینن. متاسفانه سالن های تئاتر پر شده از آدمایی که فقط برای ادا و افه میان و واقعا از ابتدایی ترین آداب اماکن عمومی چیزی نمیفهمن چه برسه به سالن تئاتر.

    • بی نام
      دوشنبه 23 مرداد 1396 - 09:03:28
      67 14

      کاملا مشخصه خود شما به تئاتر نگاه روشنفکرانه و ادا و اطفار آنچنانی دارین ... تئاتر رو شخصی و محدود نکنید لطفا

  • بی نام
    یکشنبه 22 مرداد 1396 - 22:15:02
    پاسخ
    64 89

    دمش گرم. خیلی هم خوب گفت.

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 00:06:33
    پاسخ
    24 7

    بی ادب. خوب سوپراستار نیستی

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 00:10:28
    پاسخ
    26 4

    سخنان بازيگر محترم خيلي خشن بود كه از يك هنرمند تئاتر بعيده ميتونستن آرامتر انتقاد كنن به نظر من خشونت كلام باعث ميشه وقتي كسي حرف حقي رو هم ميزنه اون سخنان اثر بخش نباشه.....

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 00:24:45
    پاسخ
    18 5

    اگه بازی بلد بود می رفت سینما.99 درصد کسایی که تماشاچی اند همیشه برای گرفتن برچسب روشن فکری به تئاتر میان .یه نفر یه چراغ ضعیف موبایل روشن کرده زیاد جوگیر شده

  • بهزاد
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 00:26:51
    پاسخ
    11 5

    واقعا متاسفم اون آقای به ظاهر هنرمند به بدترین شکل ممکن برخورد کرد و مطمئنا یک نفر رو از جامعه افرادی که به تئاتر علاقه مند بودن رو کم کرد

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 00:30:01
    پاسخ
    13 2

    اشاره ي دقيق به اون خانم، بي اخلاقي محض بود. صورت قاتل رو هم مي پوشونن اون وقت اين آقا براي خالي كردن عصابانيتش يك نفر رو سنگ روي يخ كرد. يك نفر توي اون اجراي به قول خودشون كوفتي مامور كنن تا به اين مدل تماشاگرها هم تذكر بده خيلي بهتره

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 01:26:01
    پاسخ
    30 2

    آقاي به اصطلاح هنرمند رفتار خودت هم كمتر از اون خانم بد نبود. شما بازيگر نماها و روشنفكرنماها جاي حيلي از بازيگران واقعي را روي صحنه تاتر اشغال كرده ايد.

  • رضا
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 03:35:51
    پاسخ
    12 9

    حق با بازيگر تانر هست ، اگر شما تشريف برده باشيد به سالن تاتر فقط سكوت و ارامش هست كه باعث ميشه بازيگر روي صحنه حضور ذهن داشته باشه كه ديالوگها رو صحيح و بدون اشتباه انجام بده ، پس اون شخص كه يا نور موبايل تمركز ذهن بازيگر رو مخدوش ميكنه مقصر هست . والسلام

  • محمد
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 06:37:09
    پاسخ
    27 2

    چک کردن تلفن، بد اما نوع برخورد ایشان بدتر از بد.

  • بابک
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 07:25:42
    پاسخ
    14 6

    متاسفم برای مدعیان هنر که این چنین گستاخانه به بانویی که شاید از سر بی اطلاعی هتاکی می کنند .کار این بانو اگر چه نادرست بود ولی رفتار این بازیگر به ظاهر محترم نادرست تر و زشت تر بود که متاسفانه با تشویق جمعیت جوگیر مدعی تاتر دوست تایید شد .آفرین به تمامی حاضرین در سالن مشخص شد که ما همه یکی هستیم و استادیوم و سالن تاتر نداره.من اگر جای آن بانو بودم پاسخ درخوری به این نابازیگر می دادم.

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 08:01:32
    پاسخ
    18 8

    من حرفه ای نمایش آقای کیانیان رو ندیدم ولی اون طور که نوشته اند ایشون که در یکی دو شب با تماشاگری که تذکر خاموش کردن موبایل رو رعایت نکرده بود برخورد چدی کردند. آقای آتیلا پسیانی در آخرین تئاترشون خودشون شخصا دم در می ایستادندو به همه تک تک تذکر می دادند لطفا موبایل رو خاموش کنید. این عدم استفاده درست از موبایل معضلی شده. این واقعیته. فقط من از دوستان عزیزی که نمی تونن از موبایلشون حتی برای 1 ساعت دل بکنند می پرسم خوب چرا این همه پول می دهید می روید تئاتر بهتر نیست به جای آن به کافه بروید؟

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 08:33:28
    پاسخ
    14 8

    جدا متاسفم برای چنین تماشاگری. من خودم به کرات مواجه شدم با آدمایی که وسط تئاتر سلفی میندازن، حرف می زنن، می خندن و .... خب مگه مجبورین وقتی تحمل دو ساعت ساکت نشستن ندارین بیاین. به نظرم بازم آقای بهبودی خیلی مودبانه برخورد کرد

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 08:37:33
    پاسخ
    16 2

    کار این خانم کاملا بی نزاکتانه بوده و نشون میده که از آداب رفتار اجتماعی چیز زیادی سرش نمیشه ولی چقدر رفتار این آقای مثلا هنرمند زشت و بد بود. یک رفتار بد رو با رفتار بدتری تذکر داد. البته باید احتمال داد که شاید تو اون لحظه حال خوبی نداشته و مسایل دیگه ای هم بوده که تحملش رو پایین آورده...

  • بی نام
    دوشنبه 23 مرداد 1396 - 11:03:43
    پاسخ
    17 1

    کار اون خانم بسیار ایراد داشته ولی بهتره به دلیل اینکار هم فکر کنیم. یه زمانی میرفتیم تئاتر لذت میبردیم الان چند سالیه بازیگرای سینما اومدن تئاتر و یه عده میان که فیلم و عکس بگیرن که مثلا من همین الان یهویی اومدم و باران کوثری داره برای من زنده تئاتر بازی میکنه مشکلات این چنینی در تئاترهای دیگه اصلا پیش نمیاد چون امثال این خانم برای دیدن اون تئاترها نمیان چون سوژه اینستاگرام نداره. پس آقای بهبودی یه دلیل خود شمایید که به جای بازیگرای خاک صحنه خورده و گمنام امثال کوثری و مهنازافشار و گلزار و... رو میارید که تئاترتون پرفروش شه شعر روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خواست رو دوباره بخونید.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700