تاکسی اینترنتی تاچ‌سی بعد از مشهد و یزد فعالیت خود را در اهواز آغاز کرد

تاچ سی در یک نشست خبری که در اهواز برگزار شد از شروع به کار خود در این شهر خبر داد.



احسان صفار خراسانی رئیس هیات مدیره تاچ سی با اشاره به اینکه اهواز یکی از کلان شهر های ایران است به تشریح فعالیت های تاچ سی در ایران پرداخت و اعلام کرد تاچ سی برنامه های خاص و ویژه ای برای اهواز در نظر دارد. او یکی از مهمترین شاخصه های تاچ سی را روش های متمایز این سامانه برای جذب رانندگان برشمرد، چرا که آموزش و آماده سازی یک راننده برای شروع فعالیت و اخذ استعلام های مورد نیاز حدود 10 روز طول میکشد و تاچ سی به هیچ عنوان امنیت مسافران و کیفیت خدمات خود را فدای کمیت و افزایش سریع تعداد رانندگان نمیکند و تاکید کرد تاچ سی بر خلاف دیگر رقبا به هیچ عنوان در کنار خیابان ها جذب راننده نداشته و نخواهد داشت. 

صفار خراسانی افزود تاچ سی یک شرکت حمل و نقل و دانش بنیان ایرانی است که از تابستان گذشته با ارائه سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده و از مرداد ماه گذشته در یزد نیز شروع به فعالیت نموده که با استقبال هم میهنان عزیز در این دو شهر روبرو شده است همچنین تاچ سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس های خود ارائه میداد. از قابلیت های سرویس تشریفات این سامانه امکان انتخاب خودرو میباشد که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب میکند.

وی با تاكيد بر اينكه مجوز فعالیت این شرکت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است افزود این موضوع امکان ایجاد نمایندگی در سراسر کشور فراهم میکند. ضمنا با توجه به اینکه تاچ سی اولین  شرکتی است که سیستم توزیع سفر به آژانس ها را نیز در برنامه خود از ابتدا دیده است اطمینان خاطر داد که تاکسی تلفنی ها با این امکان تاچ سی میتوانند کسب و کار خود را رونق داده و با عضویت رانندگان خود در این سامانه تعداد سفرهای خود را تا 50 درصد افزایش دهند بنابراین تاچ سی موجب رونق و رشد کسب و کارهای سنتی نیز خواهد شد.

علی بهداد از اعضای هیات مدیره تاچ سی نیز اعلام کرد اخیرا سرویس جدید "تاچ سی پیک" با حضور وزیر محترم کار و مسئولین استانی و شهری در مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان مشهدی ارائه مینماید. بهداد ابراز امیدواری کرد به زودی سرویس "تاچ سی پیک" نیز علاوه بر سرویس سواری در شهر اهواز فعال شود. وی به قیمت های مناسب خدمات این سامانه رزرو تاکسی  در اهواز اشاره کرد و افزود این شرکت با حدود 30 درصد کاهش قیمت نسبت به آژانس های تاکسی تلفنی خدمات خود را ارائه مینماید و در ادامه مراسم از هفته رایگان تاچ سی در این شهر خبر داد و اعلام کرد به مناسبت شروع به کار تاچ سی در اهواز از شنبه اول مهرماه تا پایان هفته کلیه سفرها در شهر اهواز با کد تخفیف که در شبکه های اجتماعی تاچ سی اعلام میگردد رایگان انجام میگیرد.

به گزارش خبرنگار ما، فعالیت تاکسی اینترنتی "تاچ سی"  تابستان گذشته در مشهد آغاز گردید و بعد از شهر یزد از امروز در شهر اهواز آماده ارائه خدمات به  شهروندان اهوازی است و تاچ سی تلاش دارد شهر های تحت پوشش خود را افزایش داده و خدمات خود را بزودی در شهر تهران آغاز نماید.

هموطنان میتوانند تاچ سی را از لینک زیر دانلود نمایند.

http://touchsi.org/dl

 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707807