۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
کمپین سوره مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی و در طول هفته دفاع مقدس قرار است هشت روایت از هشت سال دفاع مقدس بازگویی شود که در بین دوستداران ادبیات دفاع مقدس به کمپین هشت معروف شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمتر از دو سال از انقلاب اسلامی نگذشته بود که رژیم بعثی عراق آتش جنگ علیه ایران را به راه انداخت. مردم که هنوز مزه شیرین انقلاب در دهانشان تازه بود، دست به کار شدند تا متجاوز عراقی را از خانه خود بیرون کنند و دفاعی مقدس را رقم بزنند. حالا 29 سال از امضای قطعنامه و پایان جنگ می‌گذرد اما لحظه‌های تلخ و شیرین این دفاع جانانه از قلب و ذهن این ملت هرگز پاک نخواهد شد. امسال، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و همزمان با هفته دفاع مقدس قرار است هشت روایت از هشت سال دفاع مقدس بازگو شود تا یادمان نرود این خاک چگونه آزاد شد و آزاد ماند.

در همین راستا، انتشارات سوره مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس کمپین هشت را برای مخاطبان خود تدارک دیده است. در این کمپین، هشت روایت واقعی از هشت راوی و در قالب هشت کتاب، همراه با تخفیفات ویژه به مخاطبان علاقه‌مند عرضه خواهد شد. سوره مهر که پیش از این هم داستانِ جنگ ایران را در صدها عنوان از کتاب‌هایش منتشر کرده بود، این بار قصد دارد تا دفاع مردم را از نگاه هشت عنصر کلیدی روایت کند؛ دفاع مقدس از نگاه زنان، نیروهای مردمی، سپاه، ارتش، نیروهای اطلاعات عملیات، کودکان، نوجوانان و اسراء که بدون شک جذاب و خواندنی خواهند بود. 

به همین منظور کتاب‌های «روزهای بی‌آینه»، «کوچه نقاش‌ها»، «وقتی مهتاب گم شد»، «مهمان صخره‌ها»، «پنهان زیر باران»، «رفاقت به سبک تانک»، «بچه‌های کوهستان» و «پایی که جا ماند» با تخفیف 30 درصدی در کتابفروشی‌های سوره مهر و تخفیف 20 درصدی در سایر کتابفروشی‌های منتخب عرضه خواهد شد. 

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =