عقد تفاهم‌نامه بین دانشگاه تکنولوژی برلین آلمان و دانشگاه کردستان

تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی و تبادل دانشجو و هیئت‌علمی میان گروه کنترل دانشگاه تکنولوژی برلین (آلمان) و مرکز پژوهشی ریزشبکه و شبکه‌های هوشمند دانشگاه کردستان به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی و تبادل دانشجو و هیئت‌علمی میان گروه کنترل دانشگاه تکنولوژی برلین (آلمان) و مرکز پژوهشی ریزشبکه و شبکه‌های هوشمند دانشگاه کردستان با حضور پروفسور یورگ رایش رییس گروه کنترل دانشگاه تکنولوژی برلین و پروفسور حسن بیورانی معاون پژوهشی و رییس مرکز پژوهشی ریزشبکه و شبکه‌های هوشمند دانشگاه کردستان، در دفتر ریاست گروه کنترل دانشگاه تکنولوژی برلین به امضاء رسید.
بر اساس این تفاهم‌نامه هر دو دانشگاه توافق کردند که در زمینه تبادل دانشجو، اعضای هیات علمی و محققین همکاری داشته باشند و سالانه از دو محقق مهمان به مدت حداکثر دو ماه حمایت مالی نمایند.
همچنین تصویب شد، هردو دانشگاه در تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه های تحقیقاتی همدیگر و نیز در انجام پروژه های تحقیقاتی، اختراعات، و مقالات مشترک همکاری داشته باشند.
این تفاهم‌نامه نتیجه مذاکرات انجام گرفته توسط دکتر بیورانی در طول دوره تحقیقاتی تابستانی ایشان در دانشگاه تکنولوژی برلین می‌باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =