مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز ماموریت ما در مدارس شاهد و ایثارگران، ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس شاهد است ، تا دانش آموزان با افزایش کیفیت آموزشی در مدارس، علاوه بر داشتن احساس رضایت برای پرورش خلاقیت خود نیز تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر ،محمدرضا رزاقی در نشست با مدیران منتخب مدارس شاهد و ایثارگر مازندران در سالن اجتماعات میزبان بابلسر اظهار کرد: مدارس شاهد از سال 1365 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بر حسب ضرورت برای اهداف انقلاب شکل گرفت.
وی با بیان اینکه انقلاب ما ،انقلاب دفاع از محرومان و بیچارگان است،گفت:هدف از تاسیس مدارس شاهد تکریم فرزندان شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نگاه ما در مدارس شاهد نگاه ارزشی و انقلابی است ،عنوان کرد: مدارس شاهد از بدو تاسیس دارای شرایط عالی ، برتر و الگوی مدارس دیگر بودند اما در سالهای اخیر از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته اند که نیاز است با همت ، تلاش و برنامه‌ریزی مناسب در آینده‌ای نزدیک به جایگاه واقعی خود برسد.
رزاقی تصریح کرد: امروز ماموریت ما در مدارس شاهد و ایثارگران، ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس شاهد است ، تا دانش آموزان با افزایش کیفیت آموزشی در مدارس، علاوه بر داشتن احساس رضایت نسبت به مدرس، برای پرورش خلاقیت خود نیز تلاش کنند.
مدیر آموزش و پرورش بابلسر نیز با بیان اینکه شرایطی فراهم شود تا زمینه ورود نخبگان مدارس دیگر در مدارس شاهد فراهم شود،گفت: با بازنگری در قوانین و دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش می توانیم زمینه ورود دانش آموزان نخبه مدارس دیگر را به مدارس شاهد آماده کنیم.
احمدرضا مهاجری نژاد با بیان اینکه تدوین و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت باید در راس امور قرار گیرد،گفت: باید اهدافی که در زمان راه اندازی این مدارس در نظر گرفته شده بود، مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد تا مشخص شود چه میزان از اهداف اولیه آن دور شده ایم.
وی در پایان تعداد مدارس شاهد شهرستان بابلسر را 6مدرسه اعلام کرد و گفت: یک هزار و 460دانش آموز در این مدارس در حال تحصیل هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =