ایلنا نوشت: رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: برای تردد هر چه بهتر مسافران و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی، جاده چالوس از ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴:۰۰ یک طرفه خواهد بود.

سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به حجم مسافرانی که روز جمعه از محور چالوس باز خواهند گشت، گفت: با توجه به حجم خروجی مسافران از جاده چالوس در روز گذشته برای ساعاتی این جاده مسدود شد، ولی هم اکنون تردد در آن به حالت گذشته بازگشته است.

وی افزود: لازم به ذکر است که برای تردد هر چه بهتر مسافران و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی این جاده از ظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴:۰۰ یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه راهور ناجا در مورد حوادث رانندگی تعطیلات جاری گفت: خوشبختانه در روز گذشته هیچ خبری مبنی بر تصادفی که باعث فوت شهروندی بشود نداشتیم.

 

همزمان، پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد بارش برف در ارتفاعات محور کرج-چالوس و بارش باران هم در استان‌های خراسان شمالی، گیلان، مازندران (اکثر محورها)، البرز (محورهای کرج- قزوین و اشتهارد) وجود دارد.

بر اساس گزارش پلیس راه راهور ناجا هم اکنون بارش برف در ارتفاعات محور کرج-چالوس و بارش باران هم در استان‌های خراسان شمالی، گیلان، مازندران (اکثر محورها)، البرز (محورهای کرج- قزوین و اشتهارد) وجود دارد.

بر اساس گزارش پلیس راهور ناجا مه گرفتگی و کاهش دید هم اکنون در ارتفاعات استان اردبیل، ارتفاعات محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه و کیاسر مشاهده می‌شود.

همچنین ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) وجود دارد اعلام کرد سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

234 42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =