استقلالی‌ها بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت، این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها بعد از شکست برابر سایپا تا بعد از بازی با ذوب آهن که به استعفای منصوریان منجر شد، روزهای سختی را تجربه کردند، فشار هواداران، فشار رسانه ها و انتقاد رسانه ها باعث شد بازیکنان این تیم هرگز رنگ آرامش را نبینند.
در روزهایی که بازیکنان استقلال به شدت نیاز به کسب پیروزی داشتند تا سرمربی تیم خود را از خطر برکناری نجات دهند فشار زیادی را تحمل کردند ولی حالا آنها در روزهای بعد از علیرضا منصوریان شرایط متفاوتی را تجربه می کنند.

دوری از فضای پرتنش
بعد از بازی با ذوب آهن میک مک در مورت تمرینات استقلال را زیر نظر گرفته است و تلاش می کند با چهره کاریزماتیکی که دارد به شکل تمرینات این تیم نظم بدهد.
میک مک در مورت که در اولین تمرین بعد از بازی با ذوب آهن بازیکنان تیمش را جمع کرد و به آنها گفت: باید آرامش داشته باشید. در این مدت که فشار زیادی روی شما است باید مراقب باشید، در اینستاگرام فعالیت نکنید، مصاحبه انجام ندهید و از فضای رسانه ها دور باشید. باید کاری کنید که از حواشی دور باشید.
این موضوع باعث شد بازیکنان در این روزها کمتر در مورد مسائل مختلف باشگاه به رسانه ها مراجعه کنند و همین مساله به بازگشت آرامش به اردوی استقلال کمک کرده است.

آرامش و نشاط در تمرینات استقلال
شاید استعفای علیرضا منصوریان خواسته هیچ کدام از بازیکنان استقلال نبود اما بی تردید آنها با این اتفاق حالا از فشار خارج شده اند و با آرامش بیشتری تمرینات خود را پیگیری می کنند.
بازیکنان استقلال در این روزها با آرامش و نشاط کامل در تمرینات شرکت می کنند و برخلاف هفته های گذشته این بار بدون کمترین فشار خود را آماده می کنند تا در بازی با سپیدرود از بحران خارج شوند.

اوج خوش شانسی میک مک در مورت
اوج خوش شانسی برای میک مک در مورت بازگشت مصدومان استقلال است. در بازی های اول فصل علیرضا منصوریان در هر بازی بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت اما حالا به جز منتظری تمام بازیکنان استقلال به شرایط بازی رسیده اند و این تیم بعد از مدت ها می تواند با تمام قوا در لیگ برتر شرکت کند.
سجاد شهباززاده، داریوش شجاعیان، مجید حسینی و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که بعد از مدت ها مصدومیت می توانند روز سه شنبه برای استقلال به میدان بروند و این موضوع اوج خوش شانسی میک مک در مورت در شروع کارش محسوب می شود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =