سقوط به عمق ۵۰۰ متری دره جان ۲ عراقی را گرفت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سقوط یک دستگاه خودرو گذر موقت به عمق 500 متری دره واقع در گردنه اسدآباد موجب مرگ 2 تبعه عراقی و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت 19/30 روز گذشته بر اثر بی توجهی به جلو راننده، خودرو عبور موقت عراقی به عمق دره 500 متری سقوط کرد.

وی ادامه داد: این وسیله نقلیه با 2 سرنشین عراقی در حال تردد در گردنه اسدآباد بود که به علت انحراف از مسیر اصلی خارج و با خاکریز 2 متری برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: سرعت بالای این وسیله نقلیه موجب عبور این خودرو از بالای خاکریز و سقوط به عمق 500 متری دره می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه راننده ایرانی این خودرو مجروح شده است، افزود: یکی از اتباع عراقی هنگام سقوط خودرو به دره از خودرو به بیرون پرتاب شده و در دم جان خود را از دست می دهد و دیگر سرنشین عراقی نیز در بیمارستان جان باخت.

وی در ادامه گفت: همچنین در سانحه دیگری که صبح امروز رخ داد بر اثر برخورد سواری پژو با پراید در ابتدای گردنه اسدآباد یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

وی اضافه کرد: طبق نظر کارشناس سوانح پلیس راه علت بروز این سانحه رانندگی نیز انحراف به چپ غیرمجاز خودروی سواری پراید بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، روز سه شنبه این هفته نیز یک دستگاه کامیون حامل مواد منفجره به علت نقص در سیستم ترمز به سمت میدان سید جمال حرکت کرده و پس از برخورد با 6 وسیله نقلیه 13 نفر را مجروح و روانه بیمارستان کرد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =