شرکت های سرمایه گذار از کشورهای هند ، مالزی و ترکیه که در زمینه تولید انواع روغن های گیاهی در کشورهای آسیای میانه فعالیت دارند به همراه یک شرکت ایرانی از بندر امیرآباد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بهشهر ؛ ؛ معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در این دیدار به ظرفیت و امکانات موجود برای سرمایه گذاران در این بندر اشاره کرد و گفت تمام زیر ساخت های اولیه و لازم برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد مهیا می باشد.

مهندس حبیب اله طالبی با اشاره به مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی ، تخفیف های مالیاتی و معافیت بر ارزش افزوده را از مولفه هایی دانست که سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این بندر ترغیب خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حجم مخازن روغن خوراکی ساخته شده در بندرامیرآباد در حال افزایش به ۲۲ هزار ۵۰۰ تن می باشد بر آمادگی کامل این بندر در پذیرش بخش خصوصی داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف تآکید کرد.

نمایندگان شرکت های خارجی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه بندر امیرآباد از پیشرفت و توسعه روز افزونی برخوردار است تآکید کردند شرکت های متبوعشان با بهره گیری از امکانات موجود ، مصمم به سرمایه گذاری در بندر امیرآباد می باشند.

در پایان این جلسه نمایندگان شرکت های سرمایه گذار خارجی از منطقه عملیاتی و اراضی پشتیبانی بندر امیرآباد بازدید کردند .

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =