شهرداری تهران پیشنهاد کرده دو نرم‌افزار تاکسی‌نت که باعث کاهش ترافیک و مشکلات مردم شده به شهرداری واگذار شود.

به گزارش خبرآنلاین، نقل قول مقامات رسمی شهرداری تهران نشان می دهد تاکسی نت ها باعث کاهش ترافیک پایتخت و کم شدن مشکلات مردم شده است. شهرداری تهران می گوید باید تاکسی نت های معروفی که باعث کم شدن ترافیک شده، زیرنظر سازمانهای شهرداری تهران قرار گیرد.

در این راستا محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اپلیکیشن‌های جدید در حوزه حمل‌و‌نقل از حجم ترافیک کاسته‌اند، گفت: اسنپ و تپسی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.

او درباره رویکرد شهرداری تهران نسبت به فعالیت اسنپ، تپسی و روش‌های جدید حمل و نقل گفت: این سرویس‌های جدید حمل‌ونقل دارای کیفیتی خوبی است و جا دارد از آنها استقبال کنیم، اما به نظرم باید تحت نظارت قرار گیرند.

پورسیدآقایی با اشاره به اهمیت روش‌های حمل‌و‌نقل جدید در زندگی روزمره مردم ادامه داد: این اپلیکیشن‌ها امروز تبدیل به بزرگترین آژانس‌های سرویسی تاکسی شده‌اند و در همین راستا باید توسعه یابند و ضوابط تاکسیرانی روی آنها اعمال شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سیستم حمل و نقل عمومی جدید باید تشویق شوند، ادامه داد: این سیستم‌ها موجب کاهش ترافیک می‌شوند، چرا که میزان تردد ماشین‌های خالی در شهر را کم می‌کنند، منتهی باید زیر نظر تاکسیرانی قرار گیرند.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =