۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۱

مهر نوشت: مدیرکل امور زندان‌های استان اردبیل از آزادی ۲۰۸ نفر از زندانیان جرایم مالی استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

مراد فتحی در جلسه ستاد دیه اردبیل به آزادی ۲۰۸ زندانی مالی و جرایم غیر عمد از ابتدای سال اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهار نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی با تأکید به اینکه زندانیان جرایم غیر عمد با رضایت شاکی، حمایت خیرین و تلاش‌های ستاد دیه آزاد شده‌اند، متذکر شد: زندانیان جرایم غیر عمد مجرم نبوده و به دلیل مشکلات مالی زندانی شده‌اند.

مدیرکل امور زندان‌های استان با تأکید به اینکه در مقاطع مختلف سال برای آزادی زندانیان مالی تلاش می‌شود، اضافه کرد: در نظر داریم در ایام محرم نیز از ظرفیت هیئت‌های مذهبی جهت آزادسازی زندانیان استفاده کنیم.

به گفته فتحی آزادسازی ۷۲ زندانی مالی با بدهی سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا پایان ماه محرم برنامه‌ریزی‌شده و به منظور تحقق آن از ظرفیت خیرین، عزاداران و هیئت‌های مذهبی استفاده می‌شود.

وی با تأکید به اینکه بعد از زندانی شدن سرپرست خانواده، خانواده فرد نیز دچار مشکل می‌شود، اضافه کرد: به دلیل اینکه زندانیان جرایم غیر عمد بدون ارتکاب به جرم و صرفا مشکلات مالی زندانی هستند برای آزادسازی آن ها تلاش می‌شود.

مدیرکل امور زندان‌های استان به ضرورت استفاده از ظرفیت ماه محرم برای آزادسازی زندانیان غیر عمد تأکید کرد و بیان داشت: با بازگشت زندانیان به آغوش خانواده از آسیب‌های اجتماعی نیز کاسته می‌شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =