تسنیم نوشت: همزمان با رژه ۳۱ شهریور، شناورها و جنگنده‌های ارتش و سپاه در بندرعباس رژه رفتند.

همزمان با31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، ناوها، ناوچه‌ها و ناوشکن‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های خلیج فارس ، دریای عمان و تنگه هرمز رژه رفتند.

در عین حال، 32 فروند جنگنده و هواپیمای نظامی سپاه و ارتش نیز به طور مشترک در آسمان خلیج فارس و تنگه هرمز به پرواز درآمدند.

مرزهای ایران را قتلگاه پیمان شکنان برجام و دشمنان خواهیم کرد

همچنین مهر نوشت:

فرمانده مرکزی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) گفت: خروج آمریکا از برجام نشانه خباثت و شیطنت این کشور است و با حفظ امنیت در مرزها، مرزهای جمهوری اسلامی ایران را قتلگاه دشمنان خواهیم کرد.

سرلشگر غلامعلی رشید صبح جمعه در مراسم رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس بیان داشت: امروز نقش بی بدیل و تاثیرگذار برادر قاسم سلیمانی این فرمانده دلاور و با تدبیر و استراتژیک ایرانی در ساماندهی جبهه مقاومت و ساماندهی جنگ در سوریه، لبنان، عراق، بحرین از تفکرات و توانمندی های این فرمانده ایرانی است.

وی عنوان کرد: توافقنامه برجام بر اساس و پایه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران امضا شد و در صورت هرگونه اشتباه محاسباتی دشمنان درباره واکنش و قدرت ملت ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جواب کوبنده ای به پیمان شکنان خواهند داد.

سرلشگر رشید تاکید کرد: از این پس با ساماندهی قدرت ترکیبی و یکپارچه، دشمنان را دچار غافل گیری خواهیم کرد. پیام نیروهای مسلح در این رژه این است که امنیت را در مرزها حفظ خواهیم کرد و مرزها جمهوری اسلامی ایران و خلیج فارس و تنگه هرمز را قتلگاه دشمنان و پیمان شکنان می کنیم.

خون شهدای مدافع حرم مقدمات فروپاشی رژیم صهیونیستی را محقق می‌سازد

همچنین تسنیم نوشت:

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: خون شهدای مدافع حرم پایه‌های رژیم صهیونیستی را متزلزل و مقدمات فروپاشی‌اش را محقق می‌سازد.

سردار رمضان شریف شامگاه پنجشنبه در یادواره بزرگداشت شهدای شهرستان کمیجان اظهار داشت: ما دشمن را که قصد داشت حرم امام حسین(ع) و زینب(س) را تخریب کند را تحقیر و ناکام کردیم و ما بنیاد آنان را برکندیم تا جایی که امروز دیگر هیچ جایگاهی ندارد و بعد از 5 سال کوبیدن بر دروازه‌های دمشق و بغداد جز خفت و خاری و جنایت‌های عظیم که در تاریخ ماند هیچ چیز عایدشان نشد.

شریف بیان کرد: امروز انقلاب ما بر جایگاه والا و بلندی ایستاده است و این در حالی است که پیرامون ما را به دلیل حضور آمریکای جنایتکار و طراحی‌های انگلیس و رژیم صهیونیستی در ناآرامی فراگرفته است، ایران جزیره امن منطقه است زیرا کسانی که آن صدام را حمایت کردند، امروز تکفیری‌ها را حمایت کردند و به راه انداختند ولی آنان هم به جایی خواهند رفت که حزب بعث و صدام رفت و صد البته کشته‌های آنان کجا و شهدای ما کجا، به طوری که مزار شهدای گمنام ما محل طواف ملت ما و روحیه گرفتن جوانان این مرز و بوم است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار نظامی امروز را مرهون برکت خون شهدا هستیم و همین اقتدار امروز نظام اسلامی دشمن را وادار به هذیان‌گویی کرده است به طوری که سخنان رئیس جمهور کم فهم آمریکایی‌ها ناشی از هذیان‌گویی و شکست‌های پی در پی او در مقابل انقلاب اسلامی است.

29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709867

برچسب‌ها