تسنیم نوشت: عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در طرح جمع آوری کودکان کار و خیابانی بیش از ۱۲ سازمان و دستگاه همکاری می‌کنند، گفت: بنای برای توقف طرح نیست و طرح همچنان ادامه دارد.

الهام فخاری با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری کودکان کار و خیابانی در شهر تهران گفت: در این زمینه بیش از 12 دستگاه همکاری دارند. توقف طرح جمع آوری در دستور کار نیست اما تلاش می‌شود نقاط ضعف و قوت طرح شناسایی و در ادامه مورد توجه قرار بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس آمار بیش از 70 درصد کودکانی که طی برگزا ی طرح جمع‌آوری شده‌اند از اتباع بیگانه هستند و به اردوگاه عسگرآباد واقع در ورامین منتقل شده‌اند.

فخاری ادامه داد: البته باید شرایط از طریق روابط دیپلماتیک فراهم شد تا این کودکان در اسرع وقت در اختیار اداره اتباع قرار بگیرند ضمن اینکه از برخی از کودکانی که در مرکز اشاره شده نگهداری با توجه به اینکه سنشان پایین بود به مرکز دیگری منتقل شدند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود:کودکان زیر 7 سال نیز که در طرح جمع آوری شدند به شیرخوارگاه سازمان بهزیستی ارجاع داده‌ شدند.

وی با اشاره به ادامه طرح و برگزاری جلسات با سازمان ها و دستگاه‌ها، گفت: تلاش می‌شود هفته آینده جلسه با مسئولان دستگاه‌ برگزار شود تا در ادامه طرح در تهران بدون خطا ادامه پیدا کند.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
    0 0
    از صمیم قلب متشکرم . موفق باشید.