دستگاه های استان برای برگزاری کنگره شهدای البرز بسیج می شوند

استاندار البرز با اشاره به اینکه توسعه همه جانبه منوط به پیوست فرهنگی در تمامی طرح ها است، گفت: تمامی امکانات استان برای برگزاری کنگره شهدای البرز بسیج می شود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر محمدعلی نجفی صبح سه شنبه در جلسه هیات رئیسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای البرز ضمن تسلیت حادثه جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور افزود: استان البرز الگوهای بزرگی از ایثار و شهادت برای نسل جوان و نوجوان دارد.
وی با تاکید بر لزوم احصا اهداف و برنامه های مهم استان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: بر این اساس باید با اقدامات فرهنگی شاخص نسبت به الگوسازی اقدام کرد.
دکتر نجفی حضور مدیران را در جلسات مربوط به سیاستگذاری ستاد کنگره شهدا ضروری دانست و گفت: مدیری که درک درستی از ایثار و شهادت نداشته و در چنین جلسه ای حاضر نشود سعادت و افتخار خدمت به مردم، ایثارگران و خانواده شهدا را نداشته و شایسته چنین پستی نیست.
وی افزود: توسعه همه جانبه تنها با پیوست فرهنگی محقق می شود از این رو شهدا و ایثارگران تاکنون نماد ارزشمندی برای رشد و توسعه جمهوری اسلامی بوده اند از این رو باید با اهمیت بیشتری این امر را پیگیری کرد.
استاندار البرز اضافه کرد: اکنون دستاوردهای بزرگی با تکیه بر آرمان های شهدا و ایثارگران در زمینه های مختلف علمی، فناوری و سایر امور برای کشور وجود داشته است.
وی با اشاره به اینکه تمام امکانات استان برای برگزاری کنگره شهدای البرز بسیج می شود گفت: ضرورت دارد مدیران تصمیم گیرنده در جلسات آتی حضور داشته تا برنامه ریزی لازم برای برگزاری کنگره صورت گیرد.
دکتر نجفی افزود: استان البرز با ضعف های زیرساختی فراوانی در بسیاری از بخش ها مواجه است ولی در رابطه با برگزاری کنگره شهدا هیچ مانعی به صورت جدی نخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: استان البرز آمادگی لازم را برای برگزاری کنگره شهدا داشته و تدابیر لازم را برای این اقدام ارزشمند اتخاذ خواهد کرد همچنین شهرداری نیز باید در این راستا به تعهدات خود عمل کند.
***کنگره شهدا در البرز برگزار می شود
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در شرایط کنونی ضرورت دارد با حساسیت بیشتری نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کرد، گفت: اکنون که در استانداری البرز عزم و اراده کافی برای برگزاری کنگره شهدا وجود دارد، ما نیز با این حمایت و پشتیبانی انگیزه بیشتری برای ادامه امور پیدا کرده ایم.
سردار یوسف مولایی افزود: طی جلسات آتی برنامه ریزی های لازم در موعد مقرر برای برگزاری کنگره شهدا صورت خواهد گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =