اهدای ٦ هزار جلد کتاب از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان

رئیس اداره امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اهدای ٦ هزار جلد کتاب به ارزش ٧٠ میلیون تومان از سوی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، حمید غلامی با اشاره به اینکه این کتاب‌ها از ابتدای سال جاری به مراکز مختلف اهدا شده است، گفت: تاکنون ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان، مدارس، آموزش و پرورش، موسسات قرآنی، مهدهای کودک، بهزیستی، هیئت‌های ورزشی و برخی از ادارات از جمله نهادهای کتاب‌خانه‌های استان، کتاب به ارزش‌های مختلف دریافت کرده‌اند به‌گونه‌ای که ٢٣ میلیون تومان از این کتاب‌‌های اهدا شده مربوط به نهاد کتابخانه‌ها بوده است.

وی از حضور ٤٠ ناشر در استان یاد کرده و ادامه داد: این تعداد ناشر از اداره کل مجوز گرفته‌اند و از میان آنها ٩ ناشر در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به هفته کتاب، از برگزاری برنامه تجلیل از فعالان عرصه نشر کتاب خبر داده و افزود: این مراسم صبح فردا با حضور مولفان، مترجمان، ناشران و کتابفروشان فعال استان در محل اداره کل برگزار می‌شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =