پرداخت تسهیلات ازدواج  به همه متقاضیان در نوبت

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان گفت: تمامی متقاضیان در صف انتظار تسهیلات ازدواج از بانک مسکن جهت اخذ تسهیلات به شعب مربوطه در استان سمنان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، محسن بابایی با اعلام این خبر افزود: بنا به تصمیم دولت و حسب دستور مدیران ارشد بانک مسکن مبنی بر مشارکت فعالانه در طرح ضربتی تسهیلات ازدواج، تمامی متقاضیان تسهیلات ازدواج از بانک مسکن استان تعیین شعبه شدند.
بابایی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، متقاضیان در صف انتظار بانک مسکن در صورت مراجعه به شعبه و تکمیل مدارک، در سریع‌ترین زمان ممکن، تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.
مدیر شعب بانک مسکن سمنان با اشاره به اینکه مهلت پرداخت تسهیلات محدود است و احتمال جایگزینی متقاضیان جدید وجود دارد، از کسانی که تاکنون در صف انتظار تسهیلات ازدواج بودند خواست تا هرچه سریع‌تر جهت تکمیل مدارک خود به شعبه معرفی شده مراجعه کنند.
این مقام مسوول بانک مسکن در استان سمنان به برنامه‌ریزی بانک برای خانه دار شدن زوجین جوان اشاره کرد و اظهار داشت: با افتتاح حساب صندوق مسکن یکم و سپرده گذاری در این حساب، امکان استفاده از تسهیلات ارزان قیمت خرید یا ساخت مسکن وجود دارد.
بابایی سقف انفرادی این تسهیلات را در شهر سمنان ۶۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد که با امکان جدید بانک مسکن، زوج‌های جوان در صورت سپرده گذاری می‌توانند از سقف تسهیلاتی ۱۲۰ میلیون تومانی در سمنان و ۸۰ میلیون تومانی در سایر شهرهای استان بهره‌مند شوند. مدیر بانک مسکن استان همچنین نرخ تسهیلات را ۸ درصد در بافت فرسوده و 5/9 درصد در سایر مناطق شهری و مدت بازپرداخت آن را ۱۲ سال اعلام کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =