جام جم نوشت:

گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما از امشب 2 اسفندماه با ساختار جدید روی آنتن می‌رود.

در سری جدید گفت‎وگوی ویژه خبری شبکه دو ، علاوه بر آن که زمان پخش آن کاهش یافته است، تلاش خواهد شد پیگیری موضوعات دلخواه مردم تا به نتیجه رساندن آن در نظر باشد. این برنامه در بیست دقیقه تنظیم شده است.

این برنامه تلویزیونی بیش از 15 سال است که پس از بخش خبری ساعت 22:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در سال‌های ابتدایی، این برنامه تنها از یک مجری (مرتضی حیدری) بهره می برد، اما در دوره‌ای از پخش این برنامه، خبرنگاران واحد مرکزی خبر در حوزه‌های خود از کارشناسان و مسئولان دعوت می‌کردند تا در گفت‌وگویی صریح به سوالات آنان پاسخ گویند. پس از آن این برنامه مجددا به مجریان ثابت سپرده شد و تیم گرداننده این گفت‌وگو با بررسی موضوعات خبری روز، مجریان را در گفت‎وگو با شرکت کنندگان پشتیبانی کردند.

این برنامه در دوره‌های مختلف انتخابات نیز گفت‌وگوهای پرطرفداری با نامزدهای ریاست جمهوری انجام داده است.

در سال‌های اخیر این برنامه به باشگاه خبرنگاران جوان سپرده شد و حسن عابدینی در کنار مجریان جدید این برنامه را به روی آنتن می‌بردند.

با انتصاب «پیمان جبلی» به سمت معاون خبر، که خود مبتکر و متولی راه‌اندازی این برنامه گفت‌وگو محور بود، تلاش برای تغییر در ساختار آن آغاز شد و از امشب کار برنامه‌ریزی و اجرای آن به واحد مرکزی خبر سپرده می شود.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
    5 4
    تکراری وکلیشه ای و........