نقش همدانی در اخراج کاپیتان‌ها/ شاید سکوت ما به استقلال کمک کند

ستار همدانی از شایعه به راه افتاده در این‌باره که گفته شد او در موضوع اخراج رحمتی و جباری نقش مشاوره‌ای داشته ابراز تعجب کرد.

همدانی به خبرورزشی گفت دلیل این موضوع چه بوده است.

حقیقت دارد که ستار همدانی به منصوریان مشاوره داده تا رحمتی و جباری را کنار بگذارد؟
آخر من با هزارتا گرفتاری، چه کار دارم به اینکه در استقلال چه اتفاقی بیفتد بهتر است یا بدتر؟ من در گسترش فولاد کلی مشغله ذهنی دارم که با توجه به نتایج اخیر تیم‌مان باید به آن‌ها رسیدگی کنم. رحمتی و جباری ارتباطی به من ندارد.

چرا از شما اسم برده شده بود؟
عده‌ای می‌خواهند مرا روبه‌روی باشگاه قرار دهند که البته هرگز موفق نخواهند شد.

راهکاری درباره خروج استقلال از این بحران ندارید؟
اگر هم داشته باشم به خودم اجازه نمی‌دهم در امور داخلی یکی از رقبای تیم خودم در لیگ برتر دخالت کنم. همان‌طور که دوست ندارم منصوریان در امور داخلی تیم ما دخالت کند. اگر بیرون از گود مربیگری بودم البته که حرف می‌زدم. حرف هم کم نیست. البته انتقاد سازنده، ولی در این شرایط نه.

یعنی این همه بحران در استقلال را نمی‌بینید؟
البته که می‌بینم. من فوتبالم را در استقلال گذراندم و به این باشگاه و تیمش عرق دارم ولی با توجه به شرایط شغلی‌ام باید سکوت کنم و با سکوتم به خروج استقلال از این شرایط کمک کنم.

از نتایج تیم محبوب‌تان راضی نیستید؟
نه من بلکه هیچ پیشکسوت استقلالی راضی نیست و فقط باید کار را به مسئولانی که در رأس کار در کادر فنی و باشگاه هستند بسپاریم تا بهترین تصمیم را برای استقلال بگیرند.

گسترش فولاد چه زمانی از این وضعیت خارج می‌شود؟
تیم ما ۸۰ درصد تغییرات در شاکله اصلی‌‌اش داشته و نسبت به پارسال فقط دو بازیکن در ترکیب اصلی‌مان به میدان می‌روند. در تلاشیم تا این وضعیت هرچه زودتر تمام شود.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =