رییس سازمان صدا و سیما در دیدار با سیدحسن نصرالله و تعدادی از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به تحولات میدانی سوریه، عراق، لبنان و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و نقش رسانه‌ها در آن اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالعلی علی‌عسکری در دیدار با سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان با اشاره به رشد رسانه‌های جبهه مقاومت در سالیان اخیر گفت: ما و دوستانمان از نقطه صفر شروع کردیم اما به لطف خداوند متعال هم‌ اکنون با جهاد نیروهای انقلاب و وفاداران به انقلاب در اقصی‌نقاط دنیا، جبهه مقاومت و رسانه‌های جبهه مقاومت هر روز در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارند.

رییس سازمان صدا وسیما همچنین در دیدار دیگری با تعدادی از مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در بیروت، بیان کرد: نظام سلطه و در راس آن آمریکا، همواره در نهایت خشم، خواسته است که  از یک طرف جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را و از طرف دیگر، حزب‌الله و نیروهای مقاومت را نابود کند. اما همواره تلاش‌هایش به شکست منتهی شده است.

او تاکید کرد: این امر به دلیل لطف خداوند و نیروهای مخلص، مبارز و مقاومی است که در صحنه حضور دارند، به ویژه سیدحسن‌ نصرالله که در کنار رهبر انقلاب، دلاورانه این جریان را اداره می‌کند و ما خدا را شاکریم.

علی‌عسکری رشد و پیشرفت شبکه‌های مختلف زیرمجموعه اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را افتخارآمیز دانست و تصریح کرد: گزارش‌هایی که امشب  شنیده‌ام واقعا باعث افتخار است و باید دست تک‌تک این عزیزان را بوسید.

رییس صداوسیما، نقش جبهه مقاومت و رسانه‌های این جبهه را در پیشرفت این جبهه غیرقابل انکار دانست و ادامه داد: ما با تمام قوا به همراه  خانواده صدا و سیما به عنوان عضو کوچکی از رسانه‌های جبهه مقاومت در کنار شما  دوستان هستیم و همواره تلاش می‌کنیم با کمک هم به نقطه مطلوب برسیم.

در آغاز این نشست مدیران اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت گزارشی از روند فعالیت‌های خود ارائه کردند.

علی‌عسکری بعد از دیدار با مدیران رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در دفتر بیروت در گفت‌وگویی با اشاره به یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به هشت مرکز رسانه‌ای در کرانه باختری رود اردن در فلسطین اشغالی بیان کرد: این حرکت صهیونیست‌ها بیانگر نگرانی شدید آن‌ها از تاثیر رسانه‌های مقاومت است.

رییس صداوسیما ادامه داد: سکوت حامیان رژیم صهیونیستی و به ویژه آمریکا در قبال این حرکت صهیونیست‌ها، بار دیگر دروغ بودن ادعاهای آن‌ها درخصوص آزادی بیان را مشخص کرد.

او با بیان اینکه ائتلاف آمریکا - صهیونیستی مخالف هرگونه رسانه مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی است، گفت: رسانه‌های جبهه مقاومت با این‌گونه حرکات بیش‌تر از گذشته به اهمیت کارشان پی ببرند و نسبت به تبیین حقایق و گسترش فرهنگ مقاومت تلاش کنند. 

علی‌عسکری در پایان  تاکید کرد: صهیونیست‌ها به زودی جواب این کار خود را از مقاومت خواهند گرفت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =