۰ نفر
۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۶

ایران نوشت: پرداختن نکردن بموقع جریمه‌های رانندگی بعد از گذشت یک سال به رقم عجیب غریبی تبدیل می‌شود که برایتان پرداخت آن سخت خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از جمع شدن جریمه‌ها روی یکدیگر بهترین کار این است که با استعلام میزان جریمه‌های خود از نهادهایی مانند پلیس +10 میزان جریمه‌های احتمالی خود را دریافت و پرداخت کنید.


اما راه‌های ساده تری هم هست که به کمک این راه‌ها دیگر نیاز به مراجعه حضوری و از دست دادن زمان خود نیستید. یکی از این راه‌ها استفاده از اپلیکیشن «خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه» است. با این برنامه براحتی و بدون هیچ پیچیدگی می‌توانید خلافی خودرو خود را دریافت و در لحظه به صورت آنلاین نیز پرداخت کنید.
برنامه از سه بخش اصلی استعلام خلافی خودرو، استعلام تصادفات و استعلام نمره منفی تشکیل شده است. هر کدام از این بخش‌ها نیز کاربردهای خاص خودشان را دارند. به عنوان نمونه برای دریافت اینکه خودرو شما چقدر خلافی داشته است از بخش استعلام خلافی خودرو کمک بگیرید.
در این قسمت برای دریافت میزان خلافی خود در این قسمت دو راه پیش روی شماست. راه اول بارکد هشت رقمی پشت کارت ماشین خود را وارد کنید تا میزان خلافی خودرو شما برایتان نمایش داده شود. اما در دومین روش کافی است از بخش اسکن برنامه استفاده کنید و با اسکن کردن بارکد پشت کارت ماشین به میزان خلافی‌های خود دست پیدا کنید. دسترسی به نرخ تخلفات از دیگر بخش‌های کاربردی این برنامه است. برای دریافت این برنامه اندرویدی رایگان به کافه بازار سر بزنید.

 

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =