برخی کاربران تلفن همراه هنوز با سیستم تبلیغاتی پیامک‌های انبوه، مشکل دارند. اظهار گلایه یکی از مخاطبان ما، بهانه‌ای شد تا گزارشی درباره راهکار غلبه بر این موضوع را مرور کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیامکهای تبلیغاتی برای بسیاری از مشترکان تلفن همراه، مشکل حل شده ای است. برای برخی هم هنوز پیامکهای تبلیغاتی انبوه وقت و بی وقت، بدل به کابوسی شده که صدای آنها را درآورده. یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم اینطور گلایه کرده که راهکارهای قطع پیامکهای تبلیغاتی در تلفن همراه، راهگشا نیست. این کامنت باعث شده تا مروری بر روشهای مختلف قطع پیامک تبلیغاتی و حتی تماسهای صوتی تبلیغاتی اپراتورها داشته باشیم.
مخاطبی که خود را "آینده" نامیده از وضعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی روی تلفن همراه خود به شدت ناراضی است و اینطور گلایه خود در سرویس مشکلات مردم بیان کرده: باسلام موبایل یک وسیله شخصی است ولی متاسفانه شده تابلوی تبلیغات هر ساعت از شبانه روز صدای اس ام اس اسایش وخلوت وارامش شما را سلب میکند من در طی دوماه اخیر بیش از 150شماره مزاحم تبلیغاتی را درمخابرات اعلام واز انها شکایت کرده ام نه تنها تاثیری نداشت بلکه بیشتر هم شده من را به مرز دیوانگی رسانده مخابرات برای درامدزایی اش اسایش را از مردم گرفته چه جوری حالی کنم تلفن همراه تابلوی تبلیغاتی نیست رادیو تلویزیون روزنامه تراکت اعلامیه راه های تبلیغات است نه وسیله ای که شخصی است نمیدانم باید علیه مخابرات شکایت کنم یا سوداگران تبلیغات چی مخابرات چرا راه کاری یرای جلوگیری از مزاحمت های تبلیغاتی انجام نمی دهد تمام راهکارهایی را که برای قطع تبلیغات میگوید دروغ است و کار برد ندارد!
در پاسخ به این شهروند باید گفت تاکنون بارها درباره آشنایی مخاطبان با  سامانه جدید مدیریت و قطع پیامک های تبلیغاتی  گزارشهایی منتشر شده و مردم توانسته اند مشکل خود را با این مسئله آزاردهنده حل و فصل کنند. حتی در گزارشهای سرویس مشکلات مردم عنوان شده که قطع پیامک های تبلیغاتی باعث مسدوسازی پیامک های بانکی نمی شود و از این بابت برای مخاطبان جای نگرانی وجود ندارد. علاوه بر راهکاری که در گزارشهای قبلی به آن اشاره شده حتی اپراتورها به مردم پیشنهاد داده اند  اگر ازاس ام اس های تبلیغاتی کلافه اید با شماره 9990 تماس بگیرید. با وجود این اطلاع رسانی ها هنوز برخی از مخاطبان می پرسند چرا پیامک های تبلیغاتی دیگر قطع نمی شوند؟
جواب را هم اپراتورها داده اند و گفته اند با سامانه جدید مدیریت بر پیامک ها کار کنید! این گزارشها باعث شده تا در صورتی که کسی هنوز با سیستم تبلیغاتی پیامک مشکل دارد  راه های غیر فعال سازی را دوباره بخواند تا حتی روش‌های غیرفعال کردن پیام صوتی در اپراتورهای تلفن همراه را بیاموزد.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
    1 0
    سلام, کاش کسی پیگیر بود. خدا می دونه روزی چند تا اس ام اس تبلیغاتی برام میاد, اکثر دوستان و آشنایان هم شاکی هستند. به هر طریقی بوده سعی کردیم غیر فعالش کنم, بعدش کمتر شد اما هنوز گرفتارشیم, واقعا ما رو به مرز دیونگی کشوندند اینها, حتی یکبا خواستم شکایت قضایی کنم اما به خاظر وقت بی خیال شدم. حالا دارم خودم رو از نظر روحی و روانی تقویت می کنم : که زیاد اذیت نشم. آخه جدیدا همه اس ام اس ها از طریق شماره های موبایل می یاد یعنی انگار کسی از طریق موبایلش گروهی ای ام اس می فرسته, هر دفعه هم با یه شماره جدید دلم می خواد این آژانس مسافرتی رو آتیش بکشم از بس مزاحم شدن اینا خدا لعنتشون کنه. یکی نیست پیگیری کنه, وزیر جدید قول داده سایتی راه بیوفته تا مردم از این نوع از مزاحمتها رو گزارش کنن.