مهر نوشت: رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر با کشف حدود نیم کیلوگرم انواع موادمخدر در محله زعفرانیه خبر داد.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده  گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فروش مواد مخدر در محدوه زعفرانیه و ولنجک توسط فردی با خودروی ٢٠٦ موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ١٢٢ دربند قرار گرفت تا اینکه مامورین فرد مورد نظر را در خیابان ولیعصر بصورت پیاده مشاهده کردند و پس از بررسی های پلیسی غیر از وجه نقد و سوییچ خودرو چیز خاصی از متهم کشف نگردید ولی قرائن و شواهد حاکی از وجود مواد مخدر داشت.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه مامورین و تبحر در این امر با مراجعه مامورین به کوچه های اطراف محل دستگیری، از طریق ریموت خودرو سرانجام ماشین پارک شده متهم شنسایی شد و از داخل خودرو مقدار حدود نیم کیلو انواع مواد مخدر که همگی بسته بندی و آماده فروش بودند کشف و ضبط شد.

سرهنگ قدم زاده عنوان داشت با توجه به لزوم هوشیاری بیشتر خانواده ها در ارتباط با تهدیدات انواع مواد مخدر ،برنامه های مفید آموزشی دراین خصوص بصورت ماهانه از طریق معاونت اجتماعی این کلانتری در سرای محلات و مدارس برگزار می گردد و خانواده ها می توانند با شرکت در این جلسات سطح آگاهی خود را افزایش دهند و با شیوه های مقابله با تهدیدات مواد مخدر آشنا شوند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
    0 0
    یعنی این مواد فروشه در منطقه زعفرانیه هربار نیم کیلو مواد توزیع می کرده؟ یا مصرف مواد مردم زعفرانیه بالاست یا باید دنبال پخش کننده های دیگری هم در این محل باشیم. نکنه جزو تیم فلاحیان بوده.