تاکید بر رفع کاستی‌های مدارس روستایی زنجان

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر توسعه و تجهیز مدارس، بر ضرورت رفع کاستی های موجود در فضای های آموزشی به ویژه در مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: تا ابتدای سال تحصیلی آینده، نباید هیچ‌ یک از فضاهای آموزشی استان از امکانات بهداشتی بی بهره باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، بر اهمیت انعکاس اخبار مثبت و عملکرد مطلوب دستگاه‌های اجرایی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: نحوه انعکاس برخی از موضوعات در سطح جامعه، علمی، فنی و مطلوب نیست؛ در حالی که با اطلاع رسانی صحیح از عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی می توان نشاط اجتماعی در میان مردم ایجاد کرد.

وی به رتبه های متعدد کسب شده در حوزه آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: اگرچه نواقص و کاستی هایی در ارائه خدمات آموزشی در جامعه وجود دارد، اما نباید اقدامات انجام شده و دستاوردهای به دست آمده در این زمینه را نادیده گرفت.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت ارائه آمارهای علمی، واقع بینانه و دقیق تاکید کرد و ادامه داد: با بیان آمارهای مقایسه ای در هر یک از اقدامات می توان میزان پیشرفت در حوزه های مختلف آموزشی استان را مشاهده کرد و به رفع کاستی ها و مشکلات پرداخت.

موسوی عدم اطلاع رسانی مناسب از نحوه عملکرد و حتی مشکلات حوزه تعلیم و تربیت را از جمله نواقص این بخش برشمرد و گفت: در صورتی که برخی از مسائل به موقع اطلاع رسانی نشود، به مرور زمان ممکن است به معضلات اجتماعی تبدیل گردد که این امر، باید در اسرع وقت و به‌ هنگام مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =