۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
افزایش کشفیات ۳۴  درصدی قاچاق در زنجان

در ۱۱ ماهه امسال ۳۳۲ میلیارد ریال کشفیات کالای قاچاق داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرهنگ علي آزادي فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: امسال با تلاش شبانه روزي كاركنان انتظامي ، استان زنجان همچنان در زمره استان هاي امن كشور بوده و آمار جرايم و ناهنجاري ها در مقايسه با ساير استان ها از وضعيت مطلوبي برخوردار است.

وی با اعلام اينكه بر اساس نظر مردم و آمار و ارقام مواد مخدر از اولويت هاي جرايم استان است ،گفت در یازده ماه نخست سال از سوداگران مرگ یک هزار و شصت كيلو گرم انواع مواد مخدر كشف و بیست و دو باند بزرگ قاچاق و توزيع مواد مخدر در استان متلاشي شد.

آذری با اعلام اينكه در وقوع تصادفات خسارتي در برون شهرها سه درصد كاهش را شاهد بوديم گفت: وقوع تصادفات خسارتي در درون شهر اندكي رشد داشته است كه در اين زمينه نيازمند همراهي و همكاري مردم در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي هستيم.

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر اينكه عمده سرقت هاي به وقوع پيوسته در استان سرقت هاي خرد بوده است بيان داشت : امسال  نسبت به مدت مشابه سال قبل در وقوع سرقت هاي مهمه مثل منزل ، طلا فروشي ، مغازه ، خودرو ، موتور سيكلت و كيف قاپي پنج درصد در استان كاهش داشته است.

اين مقام انتظامي با تقدير و تشکر از ادارات و سازمان هاي امداد رسان در استان اظهار كرد : با همكاري و مشاركت مردم با پليس به حتم در ايام تعطيلات نوروز طرح ها ، برنامه ها و ماموريت ها به نحو مطلوب اجرا يي خواهند شد.

آزادی با بیان اینکه هر اندازه اعتقادات ارتقاء پیدا کند موجب کاهش سطح جرایم می شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با دستگاه های متولی و اقشار مختلف و هیات امنای مساجد در این راستا تلاش می کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =