رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خواستار شد: تاکید بر جذب جوانان در انجمن‌های ادبی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خواستار اجرای برنامه‌های جدید و جذب جوانان به انجمن‌های ادبی از جمله انجمن ادبی فریاد شد.

به گزارش خبرآنلاین، در جلسه دیروز اعضای هیئت مدیره این انجمن با رئیس اداره شهرستان، ایرانه حیدری گفت: اعضای هئیت‌مدیره انجمن برای جذب جوانان باید تلاش بیشتری کنند.

وی همچنین با تاکید بر مشارکت بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله شهرداری، حوزه هنری، صدا و سیما، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات و ... با انجمن‌های ادبی فعال، ادامه داد: در سال جدید، برنامه‌هایی چون برگزاری شب‌های شعر در ایام خاص و مناسبتی، برپایی اردوهای فرهنگی و ... پیش‌بینی شده است تا از سوی انجمن‌های فعال شهرستان اجرایی شود.

در این جلسه که مهوش یزدانی و خدیجه موسوی، ناصر ولایی و اسرافیل محمدی، از اعضای هیئت‌‌مدیره انجمن ادبی فریاد حضور داشتند، به ارائه گزارش عملکرد این انجمن در سال گذشته اشاره شد و اعضای هیئت‌مدیره، آمادگی خود برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی سال جدید را اعلام کردند.

گفتنی است به دلیل جایگاه ویژه شعر آئینی در زنجان، انجمن ادبی فریاد نیز در زمینه برگزاری برنامه‌‌های شعر آئینی فعالیت داشته و برنامه‌های دیگری چون برپایی شب شعر، مراسم رونمایی کتاب نویسندگان بومی و ... را برگزار کرده است. در آخرین برنامه رونمایی از کتاب نیز، مراسم رونمایی از ششمین کتاب تالیف شده توسط مهوش یزدانی در زمینه شعر سپید را برگزار کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =