۰ نفر
۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

علی ربیعی*

شعر ناموزون خوانده شده در مراسم نماز روز عید فطر مانند اتفاق نامیمون روزجهانی قدس در توهین به رئیس جمهورمنتخب مردم ، نشان می دهد که گویا برخی ها عزم خود را جزم کرده اند که یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد کنند و به نوعی یک انتقام سیاسی از مردمی بگیرند که با شکوه و آگاه ، مسیر اعتدال ، صلح ، آرامش و پیشرفت را انتخاب کردند .

دولت باید با ایجاد یک ائتلاف بزرگ و فراگیر و با همراهی مردم کارهای بزرگی نظیر ایجاد اشتغال ، محو فقر مطلق ، ایجاد رشد فراگیر، بهبهود زندگی مردم ، افزایش قدرت خرید محرومان ، تدبیر مسائل محیط زیستی و مواجه با بحران آب و مسایل صندوق های بازنشستگی ، بحران آب و محیط زیست ، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و تدوین و اجرای سیاست های حمایتی هدفمند از اقشار آسیب پذیر آنهم در منطقه ای ناامن و پر از چالش را به پیش ببرد و در عین حال ما باید سالیانه 700 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنیم ، حدود یک میلیون شفل باید ایجاد شود ، رشد 8 درصد را سامان دهیم و منافع ایران بزرگ را در منطقه و جهان پی بیگریم در این میان اما گویا افراد و گروه هایی هستند که نمی خواهند دولت در این مسیر گام بردارد .

افرادی که حوادثی نظیر توهین به رئیس جمهور را سازماندهی و اجرا می کنند و دامن می زنند و ثبات روانی جامعه را به چالش می کشند ، غم و درد مردم بویژه محرومین را ندارند . آنان که از ایجاد مشکل علیه دولت ، فضاسازی علیه رئیس جمهور و احتمال باز شدن روزنه بازگشت تحریم ها ذوق زده می شوند و اظهار خوشحالی می کنند هیچ نسبتی با مشکلات و مصائب مردم ندارند .

بی اختیار یاد امام راحلمان افتاده ام . آنجا که هشدار‌ می دهد : "چرا شماها می‌خواهید تفرقه ایجاد کنید؟ چرا می‌خواهید بین سران کشور تفرقه ایجاد کنید؟ چرا می‌خواهید دو دستگی ایجاد کنید؟ چه شده است شما را؟ کجا دارید می‌روید؟ این تذهبون؟"

*وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =