کشف ۱۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر قم

استاندار قم با تاکید بر تلاش مسئولان برای کاهش اعتیاد به مواد مخدر در استان اظهار داشت: تحقق کامل این امر نیازمند همگانی کردن دغدغه مقابله با اعتیاد به مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم طي سخناني بر ضرورت ارتقاء بسترهاي مقابله با مواد مخدر در استان قم تاكيد كرد.
استاندار قم با بيان اينكه بعضي شرايط در جامعه به اعتياد افراد منجر مي شود افزود: بايستي ضمن شناخت اين علل در راستاي دستيابي به شاخص هاي تعيين شده براي كاهش آمار اعتياد تلاش شود.
صادقي ادامه داد: برنامه هايي كه در جلسات شوراي مبارزه با مواد مخدر استان تصويب مي شوند بايد با اهتمام جدي مديران دستگاه ها اجرايي شوند.
نماينده عالي دولت در استان همچنين همگاني كردن پيشگيري از اعتياد را اصل مهم در مبارزه با مواد مخدر دانست و خاطرنشان كرد: بايستي اين مسئله به عنوان دغدغه اي مهم براي خانواده ها مطرح باشد.
ابوالفضل شريفي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم نيز در اين جلسه با اشاره به برگزاري كارگاه آموزشي ائمه ي جماعات استان قم اظهار داشت: سازمان تبليغات اسلامي و دفتر تبليغات اسلامي در اين زمينه همكاري بسيار خوبي داشته اند.
وي گفت: كارگاه دوم آموزشي روز هفتم شهريور در بخش كهك برگزار خواهد شد و از اساتيد برجسته ي كشوري بهره گرفته خواهد شد.
شريفي با بيان اينكه در سال 95 و 96 تعداد 500 نفر از طلاب آموزش هاي لازم را جهت هدایت جامعه دريافت نموده اند، ادامه داد: اين مسئله بعد كشوري داشته و اميدواريم همايشي با حضور نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين راستا پيش از محرم امسال برگزار شود.
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان همچنين با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با اعتیاد اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه پيشگيري از اعتياد، تئاتر خياباني، پاكسازي مناطق آلوده و برگزاري همايش پياده روي خانوادگي بخشي از فعاليت هاي انجام شده مي باشند.
بلفكه رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم نيز با اشاره به كشف 1600 كيلوگرم مواد مخدر در سال 96 اظهار داشت: 7800 نفر از قاچاقچيان خرد و كلان و معتادين متجاهر طي 5 ماه گذشته دستگير شده اند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =